ویکی‌تجربهجستجو
زیبر
تجربهٔ کاری۲۹ مرداد ۱۳۹۸ · شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در زیبر — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸).

۱.۰· برنامه نویس وب

جهت اطلاع رسانی گزارش بی اخلاقی از همتون خواهش میکنم برای دیده شدن این پست بهم کمک کنید، ممنون میخوام از یک بی اخلاقی و رفتار غیر حرفه ای که برام در روند استخدام افتاد بگم و مشخصا اسم شرکت رو بیارم شرکت hashtag#زیبر ، آدرس فعلی میدان ولیعصر آدرس اصلی: گیشا حوزه فعالیت: طراحی و برنامه، بنویسی سایت های نوبت دهی آنلاین حدود ۲ ماه پس از ارسال رزومه از من دعوت شد برای مصاحبه، تو مصاحبه به من گفتن که اگر همه چیز اوکی بود و رزومه شما اوکی بود یه مصاحبه دیگه به صورت تلفنی با تیم فنی خواهید داشت و بعد از اون نتیجه گفته میشه! حدود چند هفته بعد از شرکت با من تماس گرفتن و گفتن برای ساعت ۳ هستید که مصاحبه تلفنی انجام بدید، با اینکه حال جسمیم خیلی بد بود و باید میرفتم دکتر، وقت دکتر رو کنسل کردم و خودم رو آماده مصاحبه کردم حتی وضعیت رزومه من به پذیرفته شده تغیر پیدا کرد... ساعت ۳ شد و تماسی گرفته نشد؛ ساعت ۴ شد و حقیقتا عصبی شدم چون به شدت مریض بودم و وقت دکترم رو کنسل کرده بودم با شرکت تماس گرفتم و گفتم مگه نگفتید ساعت ۳ تماس میگیریم؟ در کمال خونسردی منشی گفت کنسل شده و گوشی رو گذاشت!!!! آقا یا خانم شرکت زیبر، اوکی کنسل شده شده باشه شما شعور این رو ندارید که وقتی قراری که از ساعت ۱٠ صبح گذاشتید رو کنسل میکنید تماس بگیرید و بگید؟؟؟ یه معذرت خواهی چی؟ چون کارفرما هستید هرجور دوستدارید میتونید رفتار کنید؟ حرفه ای رفتار کنیم حتی تو بدترین مواقع

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰