ویکی‌تجربهجستجو
سازگان گستر
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه برنامه‌نویس embedded

تجربهٔ کاری مصاحبه برنامه‌نویس embedded در سازگان گستر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه برنامه‌نویس embedded

قبل ظهر قرار گذاشتم و رفتم کارخانه‌شون. (یه دفتر هم تو میرداماد دارن) یه سوله بزرگ بود که کاملا بازسازی شده بود. یه فرم به من دادن برای پر کردن. بعد از پر کردن با یه آقای میانسالی مصاحبه کردم. بسیار محترم و جاافتاده بودن. سوالاتشون در مورد تجربیات من بود و بیشتر می‌خواستن با مصاحبه کننده آشنا بشن. دوتا نکته‌ که ایشون ذکر کردن، اینکه حتما فردی که جذب میشه باید به این شاخه از نرم‌افزار (embedded) علاقه داشته باشه، و اینکه (طبیعتا) نیرو باید به صورت درازمدت با این شرکت ادامه بده؛ (ولی جالبه که بلندمدت قرارداد نمی‌نویسن و ۳ماه-به-۳ماه تمدید می‌کنن!)

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰