ویکی‌تجربهجستجو
سالما
تجربهٔ کاری۳ بهمن ۱۳۹۹ · بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹

کارشناس تولید محتوا

تجربهٔ کاری کارشناس تولید محتوا در سالما — امتیاز ۵.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).

۵.۰· کارشناس تولید محتوا

من بمدت 8 ماه در این شرکت فعالیت میکردم و بعد به علت ادامه تحصیل جدا شدم. شرکت تازه شروع به کار کرده بود اما مدیریت اون فردی حرفه ای بود که به منابع انسانیش و حس رضایت اونها خیلی اهمیت میداد که من این رو در شرکت های دیگه کمتر دیده بودم. فکر میکنم مدیریتشون هنوز همون هست. از یه جهت دیگه مدیر این استارت آپ خانم بود که بنظرم باعث شده بود محیط خیلی صمیمی اما سالمی داشته باشه شرکت. حقوق و مزایا هم همیشه به موقع داده میشد و من وقتی به علت قبولی دانشگاه استعفا دادم برخورد خیلی خوب و حمایتی از سازمان دیدم. بصورت کلی تجربه کاری خوبی رو در این شرکت تجربه کردم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

سالما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·data scientist
۵.۰
data scientist

من در سالما به عنوان Data Scientist فعالیت میکردم. در سالما به چالش های زیادی برخورد کردیم که سعی کردیم از طریق راهکار های هوش مصنوعی حلشون کنیم. محیط کاری گرم و صمیمی هست و با اینکه من در ابتدا آدم خجالتی بودم ولی به راحتی با همکارانم صمیمی شدم و دوستان جدیدی یافتم. توی سالما محدود به روش خاصی برای حل مسأله نبودیم و در جلسات راجع به روش های حلی که اطمینان از درستی صد در صدیش نداشتیم هم بها داده میشد و اون هارو هم اگه احتمال خوبی میدادیم که جواب قابل قبولی بهمون بده پیاده سازی می کردیم و خب این نکته ای بود که من خیلی دوست داشتم چون این فکر کردن خارج از محدوده جزو موارد طبیعی بود و خیلی هم استقبال می شد. نکته مثبت دیگه برای بنده ساعت کاری شناور بود که چون من دانشجو بودم خیلی کمکم کرد. نهایتا چون بنده ارشد میخوندم و درس هام سنگین شد و دیدم که نمیتونم همزمان هر دورو انجام بدم تصمیم گرفتم از حالت تمام وقت در بیام و فقط یک روز در هفته بیشتر برای بررسی عملکرد کد ها و لاگ ها به اونجا برم.