منایع انسانی
تجربهٔ کاری منایع انسانی در سامتیک — امتیاز ۱.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
من به مدت 7 ماه در این شرکت کار کردم که البته اسمش نه شرکت هست و نه آژانس و ... محیط فوق العاده خاله زنکی و غیرحرفه ای با افرادی بی سواد که فقط از سمت ها اسمشو رو برداشتند ، دایی و داداش و دوست مدیرعامل و ... تصمیم گیرندگان اصلی هستند این شرکت اصلا به تسویه حساب با افرادی که استعفا می دهند اعتقاد ندارد و تا میتونند از سر و تهش می زنند مدیرمالی بازنشسته تامین اجتماعی 60 ساله که از قوانین جدید هیچ اطلاعی ندارد و با نظر خودش پرداختی داره من شکایت کردم به اداره کار با اینکه حکم قطعی اومده بازم میگن برو به دادگاه و با مامور بیا ؛ با گذشت بیش از یکسال همچنان درگیری با این مجموعه دوستان این محیط فقط انگیزه شمارو از بین میبره ، با دانش و تکنولوژی های روز بیگانه است. پرسنل فوق العاده بی ادب دارند که میان توی شبکه های اجتماعی شما رو فالو می کنند و فحاشی می کنند ، اگر جایی بخواین استخدام بشین تا میتونن ازتون بد میگن و همه چی رو به مثال اخلاقی ختم می کنند مدیریت فوق العاده سطحی نگر، خودبزرگ بین ، دهن بین بدون هیچ دیدی برای آینده شغلی کسب و کار و افرادش که فقط دنبال سود خودش هست از فروش بلیط و فقط از پشت دوربین و شنود بقیه رو کنترل میکنه و ترسو و فکر میکنه با دوربین و شنود و تهدید میتونه آدم هارو به زنجیر بکشه . دید فوق العاده ماشینی به نیروی کار بدون هیچ مزایایی حتی اضافه کاری و ..... عیدی و سنوات و حقوق هم که مدیرمالی به دلیل بی سوادیش به دلخواه پرداخت میکنه. و از همه مهمتر عدم پایبندی به تعهداتش نسبت به کارکنان دوستان اپلای نکنید