مدیر محصول
تجربهٔ کاری مدیر محصول در سحاب پرداز — امتیاز ۵.۰ از ۵.
سحاب واقعا جای خفنی هست و میتونی توش تجربه کار کردن در محیطی خوب و با آدمهای حرفهای رو داشته باشی. سحاب به شدت به آدمها اهمیت میده. چه از نظر امنیت روانی چه از نظر تخصصی و همیشه منابع انسانی سعی میکنه تو این دو شاخص ارتقا پیدا کنن افراد. مدیران در سحاب بسیار خاکی هستن و کاملا شنوا. رفتار اصلا از بالا به پایین نیست. تنها چیزی که شاید یکم در ابتدا تو چشم بیاد و عجیب باشه عدم حضور بانوان هست. سحاب نیرو خانم نمیگیره. با اینکه آدمهای مذهبی در شرکت زیاد هستن ولی جو مذهبی نداره و بیشتر سعی شده جو فنی باشه. یک موضوع دیگه هم اینه که اینجا برای کسایی که خیلی اهل شوآف هستن مناسب نیست. چون نه فرهنگش هست و نه پروژهها این فرصت رو میدن و معمولا پروژههای سحاب دولتی است اما به هیچ وجه نگاه دولتی به پروژه و کار وجود نداره. من واقعا موقعی که میخواستم از لیست معایب پیدا کنم نتونستم!
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من خودم چند وقتیه که با این شرکت همکاری میکنم. واقعا از لحاظ فرهنگی این شرکت یه سر و گردن از شرکتای دیگه بالاتره. مهم ترین ویژگی این سازمان اعتمادی هست که به اعضا وجود داره. من خودم اینجا رو به افراد سینیور خیلی توصیه میکنم.
راجع به شرکت سرچ کنید توی اینترنت همه چی رو میفهمید، جو امنیتی عجیبی داره ولی به خاطر کاری که میکنه حقوق مناسب میده(با توجه به کاری که میکنی نمیارزه اصلا) و چند وقت پیش هم اطلاعات همه مون تو اینترنت پخش شد
اولین چیزی که در سحاب نظرتون رو جلب میکنه اینه که مدیران ارشد شرکت و کارمندان جدید خیلی صمیمی هستن و اصلا نگاه بالا به پایین وجود نداره ، افراد خبره به همکارای جدید نهایت کمک رو میکنن. در شرکت سحاب رسم بر اعتماد هست و کسی زوم نکرده ببینه کجا تخلف میکنی . امکانات شرکت بسیار مناسبه و من به افرادی که رزومه مناسبی دارن توصیه میکنم.