برنامه نویس وب
تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در سروش پرداز — امتیاز ۳.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸).
مدت زمانی که اونجا بودم از لحاظ تجربه کاری، خیلی خوب بود. اما مدیریت کاملا هیئتی و خانوادگی بود. هیچ برنامه دقیق و مشخصی وجود نداشت و همه چی یک دفعه ای و یهویی تصمیم گیری میشد. یه دفعه تصمیم میگرفتن یه استارتاپ ران کنن. کلی وقت و انرژی میگرفتن از همه بدون برنامه. بعدم به هیچ جا نمی رسید! پروژه های بزرگ رو میدادن کارآموزا انجام بدن که قطعا پروژه خراب میشد. تحویل پروژه به تعویق می افتاد. متقابلا پولی از سمت کارفرما پرداخت نمیشد، پرداخت حقوق عقب می افتاد، کارآموز مورد نظر اخراج می شد و مجدد این سیکل با استخدام یک کارآموز جدید تکرار میشد! کلا پز عالی و جیب خالی! پرداخت حقوق حداقل ۴،۵ ماه عقب می افته. مدیریت شرکت دچار یه توهم عجیبه که فک میکنه قراره دنیا رو بگیره ولی پول چای شرکت رو توش موندن کلاهتون هم اونور افتاد سمتش نرید.