تجربهٔ کاری۱۴ خرداد ۱۴۰۲ · تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲
بازاریاب
تجربهٔ کاری بازاریاب در سرچ فن — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲).
مدیریت به شدت بد. بیمه نداشت. سنوات نداشت. سر پورسانت ها به شدت حق و حقومو خوردن و بهم ندادن. کار پر استرس. دورکاری اجباری و بدون اضافه کار. اگر واقعا به دنبال پیشرفت شغلی هستید و میخواید یک درامدی از کار کردن بدست بیارید، سرچ فن حداقل هارو هم نداره
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب
بازاریاباصلا اصلا شرکت خوبی نیست و حداقل های کاری رو رعایت نمیکنن، مدیریت به شدت بی ادب و غیر حرفه ای. بیمه نداشت. سنوات نداشت. سر پورسانت هایی که قولشو داده بودن حقمو به شدت خوردن و اگر برای خودتون ارزش قائل هستید به هیچ عنوان جایی که بهتون توهین میکنه و حقوقتون رو نمیده کار نکنید و به خودتون احترام بزارید