ویکی‌تجربهجستجو
سپهر افزار ایرانیان
تجربهٔ کاری

دواپس

تجربهٔ کاری دواپس در سپهر افزار ایرانیان — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· دواپس

قرارداد بصورت ریموت داشتم، بعد از گذشت ۱ سال نه تسویه منو دادن نه حقوق و نه سفته هامو میدن، با آقای نادر جعفری که مدیر فنی شرکت هستند مطرح کردم میگه مدیر شما آقای بهجت بودن ایشون تایید کنند، حالا آقای بهجت کجا هستند ایشون هم با شرکت قطع همکاری کردند🤦‍♂️ حدود ۴ ماه براشون کار کردم نصف قانون کار هم پرداختی نداشتند،بعد که اعتراض کردم به شرایط برام ترک کار زدن و بیمه هم رد نکردن، بیشتر ک تحقیق کردم از کارمندای قبلی مثل اینکه با همه همین طور پیش میبرن واقعا تجربه مزخرفی بود کار کردن با این شرکت

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰