ویکی‌تجربهجستجو
سیمدیکس
تجربهٔ کاری۱۵ تیر ۱۳۹۹ · مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹

کارآموز

تجربهٔ کاری کارآموز در سیمدیکس — امتیاز ۴.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹).

۴.۰· کارآموز

به عنوان کارآموز محیط پویا و خوبی داشت. برخورد ها خوب بود و کارهای جالب و علمی ای(از حیث مهندسی نه فیزیک و... ) انجام میشد. مدیریت منطقی و خوب برخورد میکرد با اینکه نماز هم بود ولی اجباری از بابت خوندن نماز نبود (منظور جو منفی از نخوندن) در کل خوش گذشت و دوره خوبی بود به عنوان کارآموز که خوب بود و درگیر بخشی از کار بودیم و برای حداقل کارآموز بودن توصیه میشه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰