ویکی‌تجربهجستجو
شبکه اینترنتی آفتاب
تجربهٔ کاری۱۱ بهمن ۱۳۹۹ · بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در شبکه اینترنتی آفتاب — امتیاز ۳.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).

۳.۰· برنامه نویس وب

من درحال حاضر در این شرکت کار نمیکنم و تجربه ام مربوط به هفت سال پیش است. کادر فنی و مدیریتی این شرکت بسیار حرفه ای هستند و تفکر مدرنی دارند. بسیار انسانهای شریفی هستند. من وقتی وارد شرکت شدم تازه کار بودم، اعتمادی که به من کردند و هدایتها و حمایتهای ایشان بود که باعث شد در مدت کمی به سرعت پیشرفت کنم و در کارم حرفه ای شوم. جو شرکت و همکاران هم عالی بود. البته این همه خوبی باعث شد سطح توقعم بالا برود و من بعد از اینکه از شرکت آفتاب جدا شدم نتونستم قوانین برده داری و قرون وسطایی که بر اکثر شرکتهای دیگر حاکم هستند را تحمل کنم. من به خاطر مشکلات شخصی از این شرکت جدا شدم. براشون آرزوی موفقیت میکنم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰