تجربهٔ کاری
کارشناس فروش
تجربهٔ کاری کارشناس فروش در شرکت آنا (آذر جارو) — امتیاز ۱.۰ از ۵.
تجربه بسیار بدی در حدود 1 سال کاری در دفتر فروش تهران داشتم. ساعت کاری غیر منعطف و زیاد (روزانه تا حد اقل ساعت 18 الی 19) و روزهای پنج شنبه حداقل ساعت 14 مدیریت بسیار بسته و بداخلاق فروش و کاملا غیر اصولی، کم صبر و کم تحمل امنیت شغلی بسیار پایین اما تنها مزیت مجموعه محیط دوستانه بین همکاران بود.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰