ویکی‌تجربهجستجو
شرکت مشاورین پارسایبرین
تجربهٔ کاری۲۵ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

كارمند

تجربهٔ کاری كارمند در شرکت مشاورین پارسایبرین — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۲.۰· كارمند

مدت زيادي در شركت مشاورين پارسايبرين كار كردم و متاسفانه تجربه هاي بدي داشتم كه ميشه گفت در تمامي مشاغل كما بيش هست اما در اين شركت تجربه پليس خوب و بد رو خواهيد داشت مديريت شركت و سهامدار اصلي شركت حدود 3 سال هست به كانادا مهاجرت كردن و حوصله رسيدگي به مسايل شركت رو ندارن در صورتي كه دايما اعلام ميكنن كه مسايل شركت رو حتما با ايشان مطرح كنيد. مديريت شركت در حال حاضر با مدير فني شركت هست، ايشان در دو شركت فعاليت دارند مدير IT در ساختمان پالاديوم و مدير فني در شركت پارسايبرين هستند، در ماه بيشتر از 3 روز ايشان قابل رويت نيستند و عملا حضور ندارند. در پالاديوم ايشان رو با لقب دكتر خطاب ميكنند در صورتي كه آخرين مدرك ايشان كارشناسي هست. به شدت رفتار ايشان در خارج و داخل شركت متفاوت هست، بد دهني و مديريت بد از وي‍ژگي هاي بارز ايشان هست. به مراتب پروژه‌هاي رو به اتمام رو دستور ميدن كه از ابتدا انجام بشود به شدت بهره‌كشي دارند اضافه كاري وجود ندارد و در صورت لزوم تا 10 شب ميبايست در پروژه حضور داشته باشيد و در صورت ترك محل كارمند نالايق تلقي خواهيد شد. به علت حضور كم مدير فني، مديريت شركت با مدير اداري شركت هست كه اين خانم بيش از 10 سال هست در اين شركت هستند و كاملا ريشه در شركت دارند عدم همسويي با ايشان عواقب بدي در پيش دارد در مورد حقوق، مديران رنج حقوقي بالايي دارند و تمام زحمات بر عهده كارمندان هست و انتظاري از كار كردن مديران نداشته باشيد ساعت كاري شركت 7:30 تا 16:30 هست تمام مديران و نيروهاي مالي در 80% موارد تاخير دارند ولي در انتهاي ماه مدير اداري بر اساس رابطه دوستي اين تاخيرات را در ساعات كاري تصحيح ميكنند اين نكته هم بسيار مهم هست، مهم نيست جايگاه شغلي شما چي هست، بايد خارج از وظايف كار انجام دهيد قوانين و آيين نامه شركت هم كاملا براي كارمندان هست در كل اصلا پيشنهاد نميكنم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰