ویکی‌تجربهجستجو
شرکت هوپو
تجربهٔ کاری۱۰ آبان ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

مدير ديجيتال ماركتينگ

تجربهٔ کاری مدير ديجيتال ماركتينگ در شرکت هوپو — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۲.۰· مدير ديجيتال ماركتينگ

در شرکت هوپو فرقی نمیکنه اگه با پوزیشن مدیریت یا کارمند برید در هر صورت شما یک روبات خواهید بود! این شرکت بیشتر آگهی استخدام برای طراح گرافیک و مدیر دیجیتال مارکتینگ میده(چون معمولا کسی بیشتر از 1 یا 2 ماه نمیمونه)روز اول از شما میخوان با لپتاپ شخصیتون برید چون امکانات مناسب ندارند فقط محیط شرکت و دیوار هارو خوشگل رنگ کردند. شما میپرسید من ورود و خروجم کجا ثبت میشه؟ به شما میگن ما ساعت کاری نداریم هر زمان دوست دارید میتونین بیاید و برید! اون لحظه شما فکر میکنین به به عجب شرکت خوبی! در صورتی که با همین ترفند شمارو تا 6 و 7 نگه میدارند و اضافه کاری هم بهتون تعلق نمیگیره چون ورود و خروج ثبت نمیشه تازه روز های تعطیل هم باید برید چون شرکت بی نظمه و کار زیاده. معمولا مدیر عامل روز های قبل تعطیلی میاد تو جمع با صمیمیت بسیار بالایی که فکر میکنه داره میگه "من از بچه ها خواهش کردم جمعه بیان سر کار که کار زود جلو بره" ( البته کسی که از ما خواهش نمیکرد) بخش تبلیغات این شرکت توسط یه خانم متولد 75 مدیریت میشه. این مدیر محترم که سطح سوادش در حد یک کارآموز تبلیغاته از شما ایده و برنامه تبلیغاتی میگیره با سلیقه خودش تغییر میده و در نهایت با نام خودش توسط آژانس های تبلیغات برون سپاری میکنه و حتی شما رو در جریان اجرای کار هم قرار نمیده که این موضوع باعث میشه که رزومه ای برای شما ایجاد نشه و کار هم به شکل بی نهایت اشتباهی جلو بره که شما حتی نتونید بگید این کار ایدش ماله من بوده چون کار کاملا آماتور اجرا میشه. کار توی این شرکت رو تحت هیچ شرایطی به حرفه ای ها پیشنهاد نمیکنم تنها به افرادی که تاحالا تجربه کاری نداشتند و تازه میخوان شروع به کار کنن پیشنهاد میکنم در حد یکی دو ماه برن که یکم تجربه کسب کنن( البته اگه بتونن 2 ماه دووم بیارند!).

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰