ویکی‌تجربهجستجو
شماران سیستم
تجربهٔ کاری۱۹ تیر ۱۴۰۲ · مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲

سرپرست تبلیغات

تجربهٔ کاری سرپرست تبلیغات در شماران سیستم — امتیاز ۵.۰ از ۵ (مرداد ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲).

۵.۰· سرپرست تبلیغات

حدود چهار سال در شماران مشغول به کارم و می تونم بگم یکی از بهترین قسمت های کار با شماران مدیریت ****** هست که به جرات میگم ستون شرکت هستن. به رشد افراد بسیار اهمیت میدن چه در جنبه های مهارت فردی و چه در کار. خوشحالم که با این تیم کار میکنم و امیدوارم همیشه تیم پویا بمونه و در کنار هم رشد کنیم. چالش های کار یکی از بخش هایی هست که همیشه ازشون استقبال می کنم بعد از هر چالش به یک من برتر تبدیل میشی و شماران به کسی که دوست داشته باشه پیشرفت کنه بال پرواز میده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

شماران سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

از نظر من شرکت با محیط کاملا قدیمی تمام بخش ها مثل باند برای هم میزنن و غیب گویی میکنند مدیر عاشق اینه که خودتو جلوش شیرین کنی حتی هیچی ام حالیت نباشه عاشق اینه این چیزارو ازت ببینه بخش فروش یک بخش افتضاح مدیر فروش یک نفرو میکنه سوگولوی و تمام پروژه های خوب به اون میسپاره حالاهربار ممکن یک نفرو سوگولی کنه با زبون بازی نگهت میداره اگر اعتراض کنی با سیاست بازی دهنتو مینده یکم میذارن رو حقوقت و هزاران کار ازت میکشن برای بخش فروش اول میگن منشی میخوایم بعد میگن باید روزی 40تا تماس بگیری اگه اعتراض کنی میگن دیگه تو بخش اداری کاری نیس انجام بدی و مجبورت میکنن به بازار یابی چرت و پرت خلاصه که حریم شخصی واسه هیچ کدوم تعریف نشده مخصوصا مدیران فروش درکل پشیمونم که محیط سمی یک سال تحمل کردم و بااین که قرار داد نداشتم حقوقمو از فروردین نگه داشتن در صورتی موقعه قرار داد یک کلام اعلام نکردن که سه ماه بعد تسویه انجام میشه کل حقوق فرردین به اضافه سنوات نگه داشتن و با پرویی بهم میگن برو شکایت کن برو بالای یک سال که جواب بگیری تازه تاز زمانی که قرارداد برای سال جدید باهاش نبندی حقوق ماه قبلیتو نمیده واقعا این نکات و بخونین بعد برید مصاحبه تنها مزیت این شرکت پنچ شنبه های تعطیلیش بود اینم بگم ما تا یک سال در اتاقمون از داخل قفل میشد حتی یک بار مدیر عامل موند پشت در ولی چون نمیخواستن بابش هزینه کنن توجه نداشتن پنچره اتاق تو سرمای زمستون دستکیره نداشت و همیشه باز بود ولی توجه ای نمیکردن و هربار ما اعتراض میکردیم میگفتن میخوایم جابه جا بشیم و اضافه کاری تا یک ساعت نمیموندی قبول نمیکردن حتی ساعت 5 و 50 دقیقه امک قبول نمیکردن و ما بارها تا کی میموندم ولی به خاطر این رفتار نامناسب اضافه کاری دریافت نمیکردیم.

شماران سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

من با شرکت شماران به دوصورت تمام وقت و پاره وقت همکاری داشتم .این شرکت با بیش از 35 سال فعالیت در حوزه نرم افزار یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری ایران است . در این شرکت به افراد انگیزه و مسولیت داده می شود و بر اساس آموزش ها و صبوری های مداوم قصد به ساختن افراد برای زنده نگه داشتن آینده شرکت هستن . در هر شرکتی قوانینی برای بقای سازمان وجود دارد که پرسنل باهوش برای همرنگی با این قوانین و رعایت کردنشان می توانند روش های متعددی رو ایجاد کنند در هر صورت شرکت خصوصی بر پایه تصمیمات مدیران ارشد هدایت میشود و با توجه به نوسانات بازار انفورماتیک گاها این قوانین سخت گیرانه خواهد بود . در این سازمان کنترل ها به شدت انجام میشود حتی د ر تماسها و ....این مورد در تمامی شرکت های نرم افزار دنیا به دلیل ماهیت کسب و کار و ایجاد امنیت اطلاعتی و فرهنگی وجود دارد . در نهایت شماران بستری برای رشد و تکامل فردی و اجتماعی ایجاد کرده و امنیت شغلی 100% را تضمین می کند . در این شرکت افرادی با سابقه بیش از 25 سال در حال فعالیت هستن و در رده مدیران میانی سابقه زیر 5 سال وجود ندارد اما در هر سازمانی کمی ها و کاستی ها و در مقابل نقاط قوت وجود دارد که افرادی که به خود و آینده خود باور داشته باشند میتوانند این موارد را مدیریت کنند . همکاری با شماران برای بنده بسیار رضایت بخش و آموزنده بوده است با باور تمام فشار ها و قوانین که به دلیل ثبات سازمان است جایی برای پیشرفت شما ایجاد می کند .

شماران سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

مزخرفترین محیط برنامه نویسی با مزخرف ترین مدیر فنی. دانش مدیر فنی شرکت به 50 سال پیش برمیگره فک کن مدیر فنی چیزی از تکنولوژی های روز برنامه نویسی نمیدونه. از نظر ساختاری اصلا چیزی به اسم معماری ندارن. یه محیط Custom شده ای که بدرد پشیرفت نمیخوره. دانشی که از شماران بدست میاری فقط میتونی توی شماران استفاده کنی نه جای دیگه. یه چیز مسخره بگم اینه که برنامه نویساش حتی سیستم هاشون به اینترنت وصل نیست. اگه هم یه روزی پشیمون بشی که از شرکت بخوای بیای بیرون با همون سفته هایی که روز استخدام ازت میگیرن تهدیدت میکنن.....

شماران سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار ارشد
۵.۰
حسابدار ارشد

من حدود یک سال توی شرکت شماران کار کردم. یادمه روز اول که رفتم کلی استرس داشتم. من مستقیم با رییس هیات مدیره (******) کار میکردم، همون روز اول اومد و دید استرس دارم، بهم گفت اینجا خونه خودته، اگه اشتباه کنی ایرادی نداره ولی اگه یاد نگیری ایراد داره. بهم فرصت یاد گرفتن داد. من خیلی چیزا رو مدیون ایشونم. چون منزلمون غرب بود، مجبور شدم شماران رو ترک کنن. مثل هر شرکتی، معایبی داره ولی محاسنش بیشتره. در ضمن در مورد ناهار رایگان که یکی از دوستان نوشته بود ، باید بگم که دو ماه آخر همکاری من، ناهار رایگان میدادند. ولی چون تنوع نداشت و همکارام بعضی مدل غذا هارو دوس نداشتن، کلا داشت کنسل میشد..

شماران سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

یه شرکت خانوادگی که هدف های بزرگی دارن. درسته بعضی جاها مشکل هست (که توی همه شرکتها هم هست) ولی اگه واقعا دنبال کار کردن و پیشرفت باشی یه شرکت عالیه...

شماران سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

به نظر بنده ایجاد چنین محیطی یک طرفه و غیر قابل دفاع جهت ثبت نظرات در مورد یک سازمان با سابقه بالای 30 سال کار غیر حرفه ای است و حتما نیاز به پیگیری مناسب در مورد چگونگی ایجاد چنین فضایی وجود دارد. چه شماران چه هر شرکت دیگری افراد زیادی می آیند و میروند با طرز فکر های مختلف. معیار ارزیابی اگر متن هایی است که عزیزان چه مثبت چه منفی در این صفحات می نویسند باید کاملا دو طرفه و قابل دفاع برای طرفین باشد. واضح است که دوستانی که اینچنین تخریب می فرمایند هر کدام کارنامه ای در این شرکت ها دارند که اگر مطرح شود حتما نقاط تاریک و روشنی در آنها وجود دارد که خود قابل ارزیابی و تفکر است. شما در حال حاضر در حال خواندن این نظرات هستید در حالی که هیچ شناختی نسبت به شخص نظر دهنده ندارید و یا از کارنامه ایشان در آن شرکت مطلع نیستید. نظر هر انسانی بسیار محترم است اما وقتی ملاک قضاوت قرار میگیرد نباید یکطرفه و غیر قابل دفاع باشد. کوبیدن و تخریب آدم ها پس از خروج از هر سازمانی آسان ترین کاری است که یک شخص میتواند انجام دهد اما آیا خود آن شخص ارزیابی درستی شده است و کارنامه روشنی دارد؟! آیا مدت همکاری او در آن سازمان بدون حاشیه و سالم بوده است؟! آیا کسی دانش و شخصیت شخص محترم نظر دهنده را ارزیابی کرده است که به راحتی میتواند در این فضا متن تخریب بنویسد؟ً!!! کاش همه ماها یاد بگیریم اگر چیزی مطابق میل ما و تفکرات ما نیست لزومآ نشانه بد بودن آن چیز یا آن شخص نیست! چه این سازمان و چه هر سازمان دیگری که دوست عزیز به راحتی تخریب میفرماید دارای پرسنلی هستند که بالای 3 یا 4 سال است در آن مشغول به کارند. دوست عزیز وقتی دست به قلم میشوی و به راحتی پشت این صفحه بی نام و نشان خودت رو پنهان میکنی و به شدت شخصیت ها و افراد را تخریب میکنی بدان که اگر خودت هم مورد قضاوت قرار بگیری اون چهره پاک و اون شخص حرفه ای که نشون میدهی نیستی!! همونقدر که شما از یک سازمان که یه مدت توش همکاری داشتتید اطلاعات دارید این سازمان هم می تواند شما را قضاوت کند! هر جایی نقاط ضعف و نقاط قوتی دارد که همواره در حال تلاش برای رفع و بهبود آنها است. حال توی این مسیر اخلاق حرفه ای حکم میکند وقتی چیزی رو نمی پسندیم هم مسیر نمیشویم نه اینکه پشت این صفحه قایم شویم و به شدت تخریب کنیم! اگر هدف رشد است با تخریب شخصیت ها و سازمان ها به جایی نمیرسیم. این متن کاملا بدون جهت گیری نوشته شده است. بنده به عنوان یک نفر نظر دهنده نه دفاعی میکنم نه تخریب. بد یا خوب بودن معیاری است که هر انسان باید خودش تجربه کند و مطمینآ همه آدم ها یک جور فکر نمیکنند. همان قدر که برخی اعتقاد دارند نظرات منفیشان درست است همان قدر هم شماران نسبت به این دوستان تجربه ای دارد که اگر مطرح شود شاید حق به شماران هم داده شود. چیزی که یک طرفه مطرح میشود معیار و ملاک درستی نیست!! پیشنهاد من این است که بجای تخریب به فکر آینده خود باشیم و اگر خود را شخصیتی بسیار با ارزش تر از این میبینیم به مسیر خود در راه پیشرفت ادامه دهیم و وقت و انرژی مان را صرف ساختن کنیم نه تخریب. اگر نقدی هست باید جایی مطرح شود که بتوان دفاع طرف مقابل را هم شنید. وقتی این اتفاق بیافتد یعنی همه چیز درست است و قابل ارزیابی و فکر کردن. موفق و سربلند باشید