ویکی‌تجربهجستجو
شهر هوشمند آستیاگ
تجربهٔ کاری۹ دی ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در شهر هوشمند آستیاگ — امتیاز ۱.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۱.۰· برنامه نویس

در هیترو تیم خوب و صمیمی داشتیم واحد نیروی انسانی وجود نداشت و حسابدار این سمت رو هم به نوعی اداره میکرد. نوع قراردادها به نحوی بود که با شما یک توافقی صورت میگرفت ولی مبلغ قرادادی که برای امضا بشما میدادن خیلی پایین بود و گفته میشد که این قرارداد فرمالیتست و برای بیمه پایین ترین قیمت ارسال میشود ، و هیچ وقت نسخه قرادادی که توافق کرده بودیم بهمون داده نشد ، از این رو کارمندانی که قطع همکاری کردند هیچ وقت به حق حقوق خودشون نرسیدن چون مدرک درستی نداشتن ، در کل اگر قصد همکاری با این شرکت رو دارید اگر تجربه کار ندارید و صرفا دنبال سابقه کار هستید برای شروع خوبه ولی در غیر این صورت اصلا این کارو نکنید.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰