کارشناس منابع انسانی
تجربهٔ کاری کارشناس منابع انسانی در صنایع غذایی بیژن — امتیاز ۱.۰ از ۵.
کلا رفتار مناسبی ندارند زمان مصاحبه با مدیر حدودا 2 ساعت زمان میبره یه سری سوال های چرت و پرت از ادم میپرسن که در زمینه کار نیست من خودم توی استخدام هستم ولی این جور چیزا رو ندیدم فقط وارد شرکت میشید جو شرکت شما رو متحیر میکنه و دوست دارید اونجا کار کنید آدرس دفترشون هم خیابان 15 ( احمدیان ) احمد قصیر
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
فقط شرکتی که باید دستمال به دست باشی و زیرآب بقیه بزنی تا بتونی کار کنی مدیر جدیدی هم که آوردن فقط حرف زدن مفت بلده نه سواد داره نه شخصیت خواهشاً وقت و عمر خودتون بابت کار کردن تو این شرکت هدر ندین از بیرون قشنگه وقتی واردش میشی از باغ وحش هم بدتره
شرکت بیژن یک مدیر فروش جدیدا استخدام کرده با پرسنل شعبه اصلا خوب نیست شاید بتوان گفت بلد نیست کلا در شخصیتش نیست اعصاب کل پرسنل رو در این استان بزرگ خراب کرده مرتب از سیگار نمیتونه فاصله بگیره ، نه ادب داره ، نه فروش بلده ، نه شخصیت داره از قیافه اش هم معلوم این کاره نیست چند شرکت کار کرده ولی فقط کار کرده یک هفته یکنفر کنارش باشه متوجه میشه اینکاره نیست به جز توهین کردن و سیگار کشیدن .
شرکت بیژن لطف کرد بعد از چندسال کار کردن به هر دلیلی یک عده ای مون رو اخراج کرد ولی خداوند جای حق نشسته و یک مدیر شعبه استخدام کردن و جبران خواهد کرد با سابقه ای که داره و از پرسنل شعبه شنیدهام در آینده با عملکردش چنان این آقا شرکت رو از هر لحاظ به زمین خواهد زد که هیچ کس فراموش نکند و قدر بقیه رو بدونند.