ویکی‌تجربهجستجو
طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری

پشتیبان بودم

تجربهٔ کاری پشتیبان بودم در طرح پردازان آذرخش — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پشتیبان بودم

نمایشگاه نرم افزار آذرخش بهترین عنوان برای این شرکت پرو بال دادن به کارگران در حضور مشتری خرد کردن کارگران در تمامی اوقات بدون حضور مشتری شرکت خانوادگی بی نظم و کثیف جایگاه نامناسب افراد مدیریت فرزندان شیبانی بر همه پرسنل استفاده از افراد خانواده در تمامی قسمتها برای بسته شدن دهان کارکنان هیچ وقت پول نیست حقوق چند تکه بی نظمی در حد لالیگای مدیرعامل دخالت همه اعضای خانواده مدیرعامل در همه امور شرکت استفاده از کارگران بی تجربه از هم محلی های مدیرعامل نرم افزارهای پر باگ پشتیبانی فقط و فقط از طریق پایگاه داده چون راه دیگری نیست کلا ۲ تا ۳ برنامه نویس خوب داره بقیه فقط آزمون و خطا می کنند متاسفانه اولین شرکتی بود که استخدام شدم و وقتی اومدم بیرون تازه فهمیدم شغل یعنی چی ، کارمند چیه و کارفرما باید چه روابطی با کارمند داشته باشه مدیران میانی شرکت که سرپرست گروههای پشتیبانی یا مالی یا قراردادها یا جذب و استخدام و ...هستند همه یا از اعضای خانواده اند یا دوستان مدیرعامل که هر روز برای کارکنان شرکت خواب جدیدی می بینند . بازی با جان و روان کارمند در آدرخش شما به هیچ چیز دسترسی ندارید حتی نصب یک نرم افزار ساده مثل WinRAR It آذرخش مخوف نرین جای دنیاست دیکتاتوری در حد عمرقذافی و صدام بی سوادی در حد احمدی نژاد بی تربیتی در حد ترامپ بیشترین ضربات را شرکت از همین بخش می خورد . آذرخش چهار پنج تا ستون دارد که اگر نباشند شرکت به فنا میره سه تا پشتیبان دو تا برنامه نویس خلاصه اگر آذرخشی هستی کار حتما بیا بیرون تا متوجه شی کار چیه من اواسط دهه ۹۰ اومدم و اواخرش رفتم شرکت فعلی من شریک زندگی من شده برای اینکه بهتر و بیشتر کار کنم یه مدیر داره که فقط به مشکلات کارمندان رسیدگی می کنه محل کار جدیدم برام خونه رهن کرده و در شرف خرید خونه هستم و برام ماشین خریده حقوق شرکت ما همیشه اول ماه پرداخت میشه حتی اگه جمعه باشه یا عاشورا و خیلی چیزایردیگه اگر تصمیم دارید کارمند آذرخش بشید فقط برای دوست یابی محیط خوبیه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من تجربه چند سال کار تو این شرکت رو دارم مدیریت خیلی ضعیفی داره واسه پرسنلش هیچ ارزشی قائل نیست یادمه یه بار رئیس شرکت (حاجی) همه پرسنل رو جمع کرد گفت هرکی ناراحته جمع کنه بره شرکت خانوادگی هستش از نظر حقوق و دستمزد هم به پرسنل حقوق کارگری میدن نه کارشناسی و مهندسی در کل شرکت ضعیفی هست با رانت و لابی تونسته با ارگان ها قرارداد ببنده

طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اااا
۳.۰
اااا

تجربه کار در این شرکت برای من فوق‌العاده بوده است. فضای کاری دوستانه و حمایت‌های بی‌وقفه از جانب مدیریت و همکاران، باعث شده است که هر روز با انگیزه و انرژی بیشتر به سرکار بیایم. این شرکت نه تنها به توسعه مهارت‌های حرفه‌ای من اهمیت می‌دهد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی کاری نیز توجه ویژه‌ای دارد. از امکانات رفاهی گرفته تا فرصت‌های آموزشی، همه چیز به گونه‌ای طراحی شده که کارکنان بتوانند بهترین نسخه از خود را در محیط کار نشان دهند. احساس می‌کنم در اینجا به عنوان یک عضو ارزشمند دیده می‌شوم و این موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه من شده است.

طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان
۱.۰
پشتیبان

کسایی که میخوان برن اول اینکه 3 ماه باید بصورت ازمایشی کارکنید که حقوق کاملم نمیدن محیط بشدت کثیف هست هیچ امکاناتی براتون درنظر نمیگیرن حقوق با تاخیر خیلی زیاد پرداخت میشه بشدت خاله زنک هستن مدیراشون همش برادرای مدیر شرکتن بقیه هم که نیستن اشنا هاشن باید زیراب زن باشین هیچ جای پیشرفتی نداره نگاهاشون از بالا به پایینه همش طلبکارن ازت میتونید مطمین باشید تا سوراخای دماغم دوربین کار گذاشتن وقت استراحت نداره ولی وقت سیگار داره محیطش بشدت سمی بعد از 3 4 ماه کلا افسردگی میگیرین شب میخوابین صبح میرین میبینین میرزتون وسایل میزتون جابهجا شده حریم شخصی به هیچ عنوان ندارید مدیریت بشدت ضعیف انگار یه بچه 3 ماه داره شرکتو میچرخونه نه برای شما و نه برای کار شما هیچکس ارزش قایل نیست و فقط دنبال کار کشیدن از شما هستن

طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان
۱.۰
پشتیبان

یک شرکت بی نظم که نه بیمه تکمیلی داره و نه هیچ خدماتی به پرسنل ارائه میشه در فصول سرما با گرمایش شرکت مشکل داشتیم و در فصول گرما با سرمایش. پرداخت حقوقی که تاریخ مشخصی نداشت و هر تاریخی که شرکت موجودی داشت واریزی انجام میشد و مهمتر از همه جو متشنج و سمی شرکت که قدرت به افرادی داده شده بود که نه روابط عمومی داشتن و نه علم تنها چیزی که مهم بود پاچه خواری بود هر کی بهتر بتونه انجام بده کارمند خوبیه

طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

شرکت کاملا بی نظمی هست و سلسله مراتب توش رعایت نمیشه همه ازت طلب دارن و تقسیم کار توش معنی نداره همه ی مسئولای شرکت به یه نحوی با هم فامیلن ، یا برادرن یا بچه هاشون یا ... حقوق نسبت به حجم کار خیلی کمه و تاریخ واریز مشخصی نداره ، هرموقع پول داشته باشن واریز میکنن و حقوق کارکنان توی الوست پرداختشون نیست افراد متخصص توی شرکت نیست و اگرم باشه خیلی کمه تقریبا همه کارها با پشتیبان هست و پشتیبان باید پاسخگوی هر مشکل کاربر باشه درصورتی که مشکلات سامانه ربطی به پشتیبان نداره نیروی کار کمترین ارزشو برای مدیریت داره تنها مزیتش اینه که توی رفت و آمد اونقدر سختگیر نیستن

طرح پردازان آذرخش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

تجربه کار در این شرکت برای من فوق‌العاده بوده است. فضای کاری دوستانه و حمایت‌های بی‌وقفه از جانب مدیریت و همکاران، باعث شده است که هر روز با انگیزه و انرژی بیشتر به سرکار بیایم. این شرکت نه تنها به توسعه مهارت‌های حرفه‌ای من اهمیت می‌دهد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی کاری نیز توجه ویژه‌ای دارد. از امکانات رفاهی گرفته تا فرصت‌های آموزشی، همه چیز به گونه‌ای طراحی شده که کارکنان بتوانند بهترین نسخه از خود را در محیط کار نشان دهند. احساس می‌کنم در اینجا به عنوان یک عضو ارزشمند دیده می‌شوم و این موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه من شده است.