تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه تحلیلگر سیستم
تجربهٔ کاری مصاحبه تحلیلگر سیستم در عرش — امتیاز ۱.۰ از ۵.
۱- شخصی که با من مصاحبه می کردند به ادعای خودشون مدیر تکنیکال بودند اما حداقل ها رو از علم مهندسی نرم افزار می دونستند. ۲- در طول مصاحبه غیر حرفه ای، عصبی و با عجله صحبت می کردند. ۳- نحوه برخوردشون اصلا مناسب یک کمپانی که مدعی کار حرفه ای در حوزه فناوری اطلاعات هست نبود. ۴- البته من این نوع رفتارشون رو به منابع انسانی اون شرکت منعکس کردم و اونها هم به نوبه ی خودشون با یک حرکت مناسب سعی در دلجویی داشتند. اما ترجیه دادم این رفتار رو برای کسانی که ممکنه قبل از مصاحبه بخوان اطلاعاتی از یک شرکت داشته باشن به اشتراک بگذارم.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰