ویکی‌تجربهجستجو
عطر و ادکلن وزرا
تجربهٔ کاری۱۱ اسفند ۱۴۰۱ · فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱

فروشنده سطح ۳

تجربهٔ کاری فروشنده سطح ۳ در عطر و ادکلن وزرا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱).

۱.۰· فروشنده سطح ۳

تجربه ناخوشایند ناهماهنگی کامل بین نیروهای ستاد و بخش فروش همه موارد نیاژ به تایید مستقیم مدیرعامل دارد که پیگیری یک امر ساده چندین هفته طول میکشد مرخصی ندارد تعطیلات ندارد اگر فردی معتااااد به کار هستید و از خونه بودن فراری، این کار مناسب شماست، چون کلا در طول روز ۱۲ ساعت درگیر وزرا بوده و فقط ۱۲ ساعت برای خود دارید، با کسر ساعت خواب، ۴ ساعت مفید از روز میمونه براتون حقوق به شدت پایین در همه سطح ها حتی در بخش ستادی، بخشی از حقوق کسر میشه، یه جورایی تا ۸ ، ۹ ماه بعد نمیبینیش پرداخت حقوق رو به نوعی مزیت حساب میکنن و منت میگذارند تشکیلات کاملا آماتور و غیرحرفه ای اداره می شود. نیروهای منابع انسانی کاملا با قانون کار مخالف هستند شیفت روزانه ۱۰ ساعت پر میشه، با رفت و آمد دو شیفت، ۱۲ ساعت درگیرید، پرداختی ۷.۵ ساعت هست جمعه ها و تعطیلات هم رایگان واسشون کار میکنید. تنها نکات مثبتش آموزش همیشه خوشبویید کار سبکی هست محیط مثبت و خوبی داره همکاران به نسبت شاید خوب باشن شانس شماست در گرگان رقابت قیمتی خوبی داره ولی بقیه جاها رو نمیدونم ۳۰۰ میلیون سفته ضمانی میگیرند بیمه از اول ندارید آزمون دارد حقوق به موقع پرداخت نمی شود اسما پورسانت دارند ولی هیچ خبری نیست، ۳۰۰ میلیاردهم بفروشی تهش ۱ میلیون بهت پاداش بدن بدترین تجربه کاری من بود

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

عطر و ادکلن وزرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

فروشگاه زنجیره ای عطر و ادکلن وزرا مزایا و معایب زیادی دارد. این عناوین مربوط به حوزه کاری فروشندگی با سمت سرپرست فروش (سطح ۳) در نظر گرفته شده است. مزایا: پرداخت بیمه بدون مشکل هست. شامل دوره آموزشی می شود. در صورتی که به شما نیاز داشته باشند، از روز اول آموزشی حقوق هم دارید. کار به شدت سبک و با روحیه مثبت است. مشتریان به صورت عمومی خوشحال و با روحیه مثبت هستند. فرست خالی خیلی زیاد در بین کار وجود دارد. اگر مدیریت نشود فرسودگی ایجاد می کند. در سالروز مرد و زن، هدایایی به کارمندان داده می شود. کارمندان امکان خرید اقساطی دارند. و مزیت آخر، همیشه خوشبو هستید. معایب: ساعت کاری در زمینه فروش ۱۰ ساعت است، ولی پرداخت طبق قانون ۷.۵ ساعت وزارت کار است. جمعه ها و روزهای تعطیل عملا وجود ندارند و همیشه باید سر کار باشید. پورسانت کالایی که در ابتدا وعده می دهند پوچ است. صرفا یک سری کالاهای در حال خراب شدن، کالاهای تولیدی که سود بالایی برایشان دارد، کارهای جدید که اصلا جا نیافتاده اند و کالاهایی که هیچ کس به صورت عادی نمیخرد شامل پورسانت کالایی آن هم ۳ تا ۱۰ درصد می شود. در صورت تحقق تارگت های فروش، پاداش مسخره ای در حد نیم تا ۳ درصد فروش کل به کل فروشگاه داده می شود. واحد منابع انسانی از قوانین روز اطلاعی ندارد. تسویه حساب به موقع انجام نمی شود و ممکن چند ماه بدون حقوق بمانید. مبلغی به عنوان ضمانت و حسن انجام کار در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کل حقوق به شما پرداخت نمی شود تا پس از ۶ ماه، در صورتی که خطا نداشته باشید، آن هم بعد از چندین ماه، به شما پرداخت شود. هر ماه چندین برگه بابت تسویه حساب از شما گرفته می شود و اگر قبل از عید خروج کنید، عیدی و پاداشی در کار نیست. وضعیت ارتباطی بین همکاران خوب نیست. رده های داخلی شرکت باهم ارتباط صمیمانه ندارند و کارها به کندی و با پیگیری شدید پیش می رود. و از همه مهم تر، همه تاییدیه ها باید به تایید مدیرعامل برسد و عملا واحد های شرکت بی مسئولیت هستند. به همین ترتیب یک‌کار ۱ ساعته، ممکن است ۴ ماه طول بکشد. قراردادهای تمدید کار منطقی نبوده و در صورتی که به شدت نیاز به نیروی کار داشته باشند پیشنهاد بهتر می دهند. کار به صورت دو شیفت بوده و علاوه بر ۱۰ ساعت شیفت، چندین ساعت در رفت و آمد هدر می شود. در بدو ورود چند صد میلیون سفته از شما و از ضامن شما دریافت می شود. قراردادی شامل ۷ سال عدم فعالیت در فعالیت های مشابه با شما بسته می شود تا خیال دور زدن وزرا و فعالیت در این حوزه و حوزه های مشابه را نداشته باشید، والا با شما برخورد قانونی می کنند.