ویکی‌تجربهجستجو
علوم سبز
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در علوم سبز — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· برنامه نویس

این شرکت در بعضی حوزه ها انحصار داره. این یعنی کارفرما راهی جز کار کردن با این شرکت نداره. همین باعث میشه مدیریت ارشد با بیخیالی حرص آوری با کارفرما برخورد کنه و از طرف دیگه برای نیروی انسانی ارزش زیادی قائل نباشه چون میدونن با رفتن نیروها حتی اگر پروژه قفل بشه بازم برگ برنده رو دارن و میتونن با مذاکره زمان بگیرن یا پروژه رو تموم نکنن. کارمندان شرکت کارفرماها هم نارضایتیشون رو به شکلی روی نیروهای فنی علوم سبز خالی میکنن و دنبال اعمال نظر شخصی یا گره‌افکنی و بازی های روانی برای پررنگ کردن اثر خودشون هستند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

علوم سبز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

سلام در شرکت علوم سبز فضای کاری دولتی و با همان جنگ بر سر منافع بین مدیران و اعضا هست، انتظار شروع و ادامه کار بزرگی در این مجموعه را نداشته باشید؛ طرح های جدید با رخوت سازمان از بین می رود و شما باید در فضای راکد مجموعه غرق بشید. اگر دنبال کاری پویا و آینده ای روشن هستید، حتما مجموعه ی دیگری را انتخاب کنید موفق باشید

علوم سبز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

والا چی بگم این شرکت پروژه های خوبی میگیره معمولا اما بخش فنی و برنامه نویسها که در واقع پروژه ها را طراحی و پیاده سازی میکنن کمترین حقوق و مزایا را با کلی اعصاب خوردی میگیرند. تولید و دیرکرد و عجله و چالشها با بخش طراحی برنامه نویسی هستش پادشا و مزایا برای سایر بخشها بهترین بخش بخش نیروی انسانی هست یک مشت افراد بدرد نخور که از بچه های فنی مهندس شرکت بیشتر حقوق میگیرند. حتی خدمات شرکت هم راحت تو اتاقها رفت و امد میکنن مورد داریم خدماتی تو اتاق بچهای فنی میشینه میخوابه پاش را روی میز میذاره بخش فنی هم بخواد به رییسش بگه رییسش صاف میره به نیرو میگه فلانی گفت تو فلان کار رو کرده. کلا مهد کوک علوم سبز بهتره بهش بگیم. اگر برای کار میخواین فقط وارد بخش نیروی انسانی بشین اصلا کاری نمیخواد بکنید بیمه ارسال میشه ایرادادت الکی بگیرین پول ندین. وام فقط برای مدیرا و بخش نیروی انسانی و خدماته. بخش فنی نه ارتقایی نه چیزی. ادعا فقط که بهترین شرکت و ... اما بچه ها اکثرا پول ندارن موتورشون رو عوض کنن اوناییم که ماشین دارن نمیتونن چهرتا لایستیک بخرن بندازن. یکسری افراد هم که میان شرکت که پروژهای بیرونشون رو انجام بدم وگرنه که با حقوق شرکت قسط و اجاره خونه نمیشه. جلوشرکت انگار دم پیک موتوریه همه موتور دارن اندازه پیک موتوری حقوق میگیرن.فقط صداشون میکنن مهندس و دکتر فقط همین

علوم سبز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۴.۰
برنامه نویس

شرکت علوم سبز شرکتی که من حدود 8 سال کار کردم. مزایایی که داره این هستش که نهار میدن اگر وارد بخشی بشی و کاری رو شروع کنی سالها در اون کار هستی و هیچ اتفاقی نمیوفته نه خقوقی نه.... چون معمولا پروژهای دولتی انحام میده کلا افکار دولتی هم داره مثل کارمند بانک صبح بری سرکار و شبم بیای خونه اخر ماهم یک حقوقی بهت بدن. در کل برای کسایی که یک زندگی یکنواختی میخوان و اینور اونورم کار بگیرن خوبه. فشار روی بخش فنی معمولا زیاده چون پروژه ها رو باید بموقع برسونن حتی اگر سایر بخشها کم کاری کنن خرید بموقع نباشه و سفارشات دیر باشه ولی بخش فنی باید بموقع برسونه کار رو یکم اینطور مواقع استرس و فشار هست. اما باقی بخشها راحت و اسوده هر وقت حال کردن کار کنند. حقوقم که چون مثل شرکتهای دولتی انگار کار میکنی حقوقا همونطوری میدن اب متوسط حقوق و اخر سال وامی بگیری و بتونی لباس عید بخری. در کل خوبه و شرکت خوبیه برای کسب تجربه برای مطالعه برای گذران عمر

علوم سبز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۲.۰
برنامه نویس

این شرکت در واقع محل تمرکز حجم بالایی از امکانات و فرصت ها برای اجرای پروژه های به شدت خوب هست ، ولی در عین حال و در شرایط فعلی ، حدود ۵ سال اخیر ، به شدت به آفات مدیریتی و اجرایی دچار شده و بیشتر از محصول فروشی ، به اعتبار فروشی روی آورده و هیچ نیروی قدیمی و دلسوزی جایی واسه ادامه همکاری نمیبینه. واقعا این حجم از امکانات حیف هست ، اما....

علوم سبز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۲.۰
برنامه نویس

شرکت علوم سبز یه شاخه داره به اسم شهر سبز(لوکیشنش خیابون کارگر شمالی هستش) که در واقع علوم سبز سرمایه گذارشونه. اوایل که واسه شروع به کار رفتم باهام کلی جلسه گذاشتن، کلی تحویل گرفتن و پذیرایی کردن به طوری که کلی حس خوب ازشون گرفتم. ماه اول پارت تایم باهاشون کار کردم و همزمان شرکت قبلیم هم مشغول بودم. بعد از یک ماه کار کردن باهاشون، بهشون گفتم اگه بهم نیاز دارین از شرکت فعلیم استعفا بدم و تمام وقت بیام پیشتون و گفتن هرطور مایلی و چون به نظرم آدمای خوبی بودن، گفتم تمام وقت میام پیشتون و گفتن اوکیه. از ماه اولی که به صورت تمام وقت پیششون بودم هشت روز گذشته بود که یهو مدیرش ازم خواست برم اتاقش و اونجا به یکباره بدون هیچ اطلاع قبلی ای و هیچ اخطاری گفتن دیگه نیا. در حالی که قرار بوده که از پروژه سهام بهم بدن. از خبر اخراج یهوییم شوکه شدم ولی گفتم اوکی. حتما بم نیازی نیست هرچند این رسم قطع همکاری نیست. تا اینجا مشکل خیلی خاصی وجود نداشت. متاسفانه این شرکت چون قرارداد بستن رو خیلی طولش میده(از قصد این کارو میکنن) ، بام هیچ قراردادی امضا نکردن. چون آدمای خوبی به نظر میرسیدن مشکلی با این موضوع نداشتم. تا حدود دوماه بعد از این قضیه حدود بیست بار با مدیر شرکت تماس گرفتم ولی جواب نمیداد! نه جواب پیامک و نه تماس. در واقع پولمو خوردن! مدیر این شرکت با پول سرمایه گذار برای خودش پروژه شخصی انجام می‌داد و به همین دلیل هیچ اقدامی نکرد که از سرمایه گذار پولمو بگیره و بم بده چون واسش بد میشد(چون سرمایه گذار فقط بابت پروژه اصلی بهشون پرداختی داشتن و نه پروژه های oms و crypto) . در واقع سرمایه گذارشون فقط بابت انجام پروژه دوربین های کشف حجاب با اینا قرارداد بسته بود (با آقای آ.ی ) و اینا هم زیرآبی میرفتن و با پول هنگفت سرمایه گذار، استارتاپ شخصی خودشو می‌برد جلو! یعنی در واقع باعث شدن از شرکت قبلیم استعفا بدم و اینجا هم خیلی راحت اخراج کردن و حقوقمم خوردن. البته بچه هاشون از لحاظ فنی واقعا قوین و نمیشه این مورد رو ذکر نکرد. ولی اگه رفتین اینجا و ماه اول حقوقتون رو ندادن و یا قراردادی باتون امضا نکردن بدون معطلی بیاین بیرون. چون زیاد از این کارا میکنن که پولتونو ندنو اخراج کننو دیگه هم جواب تماساتونو ندن. چون منم متوجه شدم مه منم اولین قربانیشون نبودم. خلاصه اگه خواستین باهاشون کار کنین گول جلسات روزای اول و اون عزت و احترامایی که بهتون میذارن رو نخورین.

علوم سبز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

تجربه کاری خوبی در این شرکت داشتم، مدیران دلسوزی حداقل در حوزه کاری من وجود داشتن. محیطی امن و با فرهنگ سازگار برای بانوان بود. امکان رشد و ارتقا وجود داشت و بستگی به میزان تلاش و توانایی افراد برای این موضوع داشت. نکات ریز مثبت زیادی رو در این شرکت مشاهده کردم که معمولا در سایر شرکتها متاسفانه کمتر توجه و دیده میشه. معمولا افرادی که از این شرکت میرفتن تمایل داشتن مجددا برگردن.