ویکی‌تجربهجستجو
فابا انرژی
تجربهٔ کاری۲ دی ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در فابا انرژی — امتیاز ۲.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۲.۰· تخصص مخفی

فابا انرژی شرکت بدی نیست مخصوصاً مدیر داخلی و بعضاً پرسنل دلسوز و پر تلاشی دارد. مدیر عامل همیشه دنبال پول و وام و سرمایه گذار برای پر کردن چاله چوله های شرکت است. منشی سخت گیری دارد که روی نظم حساس است. شما در فابا انرژی از فشار کار خسته نمی شوید و حقوق دریافتی تان هم متوسط عرف جامعه است اما شرکت مانند آب راکد است و زیاد که بمانید تبدیل گنداب می شوید. من آنجا که بودم حالم خوب نبود چون تجربه داشتم فقط برای از صفر شروع کردن خوب است.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰