تجربهٔ کاری
نویسنده
تجربهٔ کاری نویسنده در فراسیب — امتیاز ۵.۰ از ۵.
همه چیز اوکی بود، حدود ۷ ماه همکاری داشتیم و من حقیقتا چیز بدی از مجموعه فراسیب ندیدم. فقط بخاطر جنگ ناچارا قطع همکاری شد که خب این موضوع قابل درکه.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰