ویکی‌تجربهجستجو
فراسیب
تجربهٔ کاری

نویسنده

تجربهٔ کاری نویسنده در فراسیب — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· نویسنده

همه چیز اوکی بود، حدود ۷ ماه همکاری داشتیم و من حقیقتا چیز بدی از مجموعه فراسیب ندیدم. فقط بخاطر جنگ ناچارا قطع همکاری شد که خب این موضوع قابل درکه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰