ویکی‌تجربهجستجو
فرنام
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه مدیر مارکتینگ

تجربهٔ کاری مصاحبه مدیر مارکتینگ در فرنام — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه مدیر مارکتینگ

از سابقه کار پرسیدن و کامنت دادن خیلی برام جالب بود که رفتار محترمانه ای داشتند، اما کامنت سابقه کار رو به شوخی میگفتن کلا مصاحبه خوبی بود. اما کاش بعدا هم شرکت خوب میموند. خیلی سوالات شخصی و شخصیت شناسی نپرسید و در حقیقت حرفی از روش سنجش کیفیت کار هم نزد در مصاحبه به نظر شخصیت دانشگاهی بودند اما دریغ از یک رفتار درست پس از آغاز همکاری. هرگز به این شرکت نره، چون به وعده ها عمل نمیکنن، حقوق نمیدن بیمه نمیکنن و زیر حرفشون میزنن بی اجازه صداتو ضبط میکنن.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰