مدیر
تجربهٔ کاری مدیر در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش — امتیاز ۳.۰ از ۵.
تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالشهایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آنها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمیگشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیمگیریها و ایجاد فضای بیاعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
کاربر گرامی، از طوماری که تایپ کردید ممنونیم. واقعا همهی ما نشستیم از اول تا آخرش رو واو به واو مطالعه کردیم!!! 😄 کار کردن در افق کوروش چیزی به جز حروم کردن لحظه به لحظهی عمر با ارزشتون نیست. کسی که واسه خودش ارزش قائله هیچ وقت وارد همچین جایی نمیشه.مگر این که یکی باشید عین خودشون تا بتونید در جوار اونا کار کنید.
برای مصاحبه بهم ساعت گفته بودن. انگار که قرار داشتم وقتی رسیدم دیدم چهار نفر نشستن. بهم گفت برو فرم پر کن. روی میز ریخته بود. پر کردم و نشستم تا نوبتم بشه، بعد شروع به مصاحبه کردم و سوالات رو پاسخ دادم. یجوری مصاحبه کرد انگار خوشش اومده و از فردا میرم سرکار. گفت تشریف ببرید تا فردا باهاتون تماس میگیریم. چند روز بعد خودم زنگ زدم. گفتن فعلا استخدام نیرونداریم😊🙄😂
یه مرحله مصاحبه با مدیریت منطقه ای اصفهان و سرپرست اصفهان یه مرحله با رئیس انبار های اصفهان تست به صورت سوالات چندگزینه ای با رایانه
با منابع انسانیشون مصاحبه داشتم من نمی دونم طرف کارشناس جذب بود یا کارشناس دفع بسیار بد برخورد و بی ادب بود بسیار لحن بدی داشت اگر براش بد نمی شد اسمش رو هم می نوشتم اولین سوال از من پرسید این حقوقی که توی رزومتون درخواست دارین رو می خواین واقعا؟ منم گفتم الکی که ننوشتم می خوام گفت شرکت همچین حقوقی نمی ده اگه می خواین مصاحبه رو تموم کنیم منم گفتم کاش پشت تلفن می پرسیدیم روز پنجشنبه منو تا پارک وی نمی کشوندین واقعا پشیمانم که چرا اون روز به مدیر منابع انسانیشون نگفتم چون این برخورد زشت همیشه توی ذهنم می مونه اصلا نره شخصیت یک شرکت رو از منابع دنسانیش میشه شناخت من هرگز به اونجا نخواهم رفت
به من اطلاع دادن که ساعت ۱۰ صبح مصاحبه دارم . وقتی رسیدم به محل شرکت که در کیلومتر ۸ جاده مخصوص قرار داشت ، تعدادی در واحد منابع انسانی نشسته بودند . اونجا اعلام کردم که در این ساعت وقت مصاحبه داشتم و گفتن همینجا بشینید و فرم استخدام پر کنید . فرم ها به صورت پخش و پلا روی میز بود . تا حدودی پر کردم و منتظر نشستم . بماند که ۴۰ دقیقه منتظر بودم تا نوبت من بالاخره بزسه . در آخر خیلی جالب بود که من به همراه شخص دیگری وارد اتاق مصاحبه شدیم و دلیلشونم این بود که تایم ندارن و مراجعه کننده زیاده . اصلا به مواردی که در رزومه نوشته بودم هیچ دقتی نکردن . نه برای من نه برای اون شخصی که همراه من اومد . بدون اینکه از سوابق کاری و تحصلیم بپرسه شروع به توضیح دادن کردن و گفتن اگر مایلید الان دو ساعت به صورت تستی در مرکز تماس باشید اگر تایید شدین باهاتون جهت تکمیل مدارک تماس میگیریم . ساعت کاری هم فول تایم بود از صبح تا شب به صورت یک روز در میان . خلاصه که کاملا غیر حرفه ای بودن
من در ‘نیروی انبار’ شرکت افق کوروش بصورت کارآموز و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.