تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه محتواکار
تجربهٔ کاری مصاحبه محتواکار در فروشگاه چوبین — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مسئولین فروشگاه با احترام زیادی با بنده مصاحبه کردند و سوالاتشون اگرچه از نظر دیگران سخته اما برای من که یه مقدار تو کارم حرفه ایی بودن تقریبا قابل حل بود و تونستم جوابگو باشم حتما بارزومه خوب اقدام کنید
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“سرتاسر چوب”
“سرتاسر چوب”من در ‘فروش’ فروشگاه چوبین بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.