ویکی‌تجربهجستجو
فلاوینگو
تجربهٔ کاری۶ مرداد ۱۳۹۸ · مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸

Full Stack

تجربهٔ کاری Full Stack در فلاوینگو — امتیاز ۴.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸).

۴.۰· Full Stack

محیط به دلیل اینکه در مجموعه آژانس هست کمی شلوغه ولی تیم باهم هماهنگه و حقوق به موقع پرداخت میشه تو مصاحبه خیلی سختگیری نمیشه چون به نظر مدیریت حتی اگه رزومه خیلی پربار باشه و طرف سوالای پیچیده بتونه پاسخ بده باز هم دلیل بر توانایی نمیشه من شخصا شاهد افرادی بودم با اینکه خیلی به نظر خوب بودن و دانشجو و یا فارق التحصیل از دانشگاه های معتبر بودن اما در کل کارایی خاصی نداشتن و مدام اصرار بر بازنویسی سیستم میکردن و عملا تمایلی برای بهبود دادن نداشتن و در اخر هم به دلیل عدم توانایی در انجام وظایف از تیم کنار گذاشته شدن به نظرم اگه دنبال جایی هستین که بخواهید با اخرین تکنولوژی ها آشنا بشید و ازشون برای پیاده سازی سیستم ها استفاده کنید اینجا بهترین جا برای شروعه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

فلاوینگو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

اول از همه جو خیلی ناسالمه،فضای کار به شدت شلوغ و پر سر و صداست و آرامشی وجود ندارد.مدیریت به شدت نا اشنا با سیستم های کامپیوتری هست.کلا در صورتی که قصدتان همکاری با این شرکت است باید از آرامش و ... بزنید . کد ها کاملا مشکل دارند و کدنویسان ضعیفی در آن جا مشغول به کار هستند اصلا پیشنهاد نمی شود در کل فضای کار به شدت کوچک و به دلیل مجاورت با کانتر های فروش بلیط هواپیما شلوغ و آزار دهنده است . حقوق به موقع پرداخت نمی شود و به دلایل متعدد درگیری ها زیاد است. قرار داد به شدت سفت و سخت به نفع مدیرعامل نوشته می شود و در عمل حقوقی هم برای پیگیری برای شما باقی نمی ماند.