تجربهٔ کاری۲۲ خرداد ۱۴۰۵
Developer
تجربهٔ کاری Developer در فناوران اطلاعات ستاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.
یکی از بدترین و بی لول ترین شرکت های تبریز همین شرکته تمامی افراد به شکل اجباری کار میکنن بعضی برای درامد چند ماهه، بعضا دانشجو ها و سرباز ها و همگی بعد از پایان تکلیف و نیاز از این شرکت فرار میکنن و میرن پی زندگیشون . اصلا و اصلا و اصلا اینجا رو برای کار کردن انتخاب نکنید حتی اگر مجبور بودین.تنها مزایای شرکت هم شیر آبه آشامیدنیه که تو مزایا تیک زدم :)))))
نقاط قوت
نوشیدنی رایگان
نقاط ضعف
عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
حقوق ناکافی
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
بد قول
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویسی فرانت اند
مصاحبه برنامه نویسی فرانت اندابتدا مصاحبه کمی در مورد خودم و سوابقم توضیح دادم، بعد در مورد روحیات کاری و دلایل ترک کار قبلی باهم صحبت کردیم و بعد یک مصاحبه فنی در مورد توانمندی های برنامه نویسی من سئوالاتی شدم و من پاسخ های لازم رو دادم.