ویکی‌تجربهجستجو
فناوران اطلاعات ستاک
تجربهٔ کاری۲۲ خرداد ۱۴۰۵

Developer

تجربهٔ کاری Developer در فناوران اطلاعات ستاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· Developer

یکی از بدترین و بی لول ترین شرکت های تبریز همین شرکته تمامی افراد به شکل اجباری کار میکنن بعضی برای درامد چند ماهه، بعضا دانشجو ها و سرباز ها و همگی بعد از پایان تکلیف و نیاز از این شرکت فرار میکنن و میرن پی زندگیشون . اصلا و اصلا و اصلا اینجا رو برای کار کردن انتخاب نکنید حتی اگر مجبور بودین.تنها مزایای شرکت هم شیر آبه آشامیدنیه که تو مزایا تیک زدم :)))))

نقاط قوت

نوشیدنی رایگان

نقاط ضعف

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
بی نظمی کاری
حقوق ناکافی
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
بد قول

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فناوران اطلاعات ستاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویسی فرانت اند
۱.۰
مصاحبه برنامه نویسی فرانت اند

ابتدا مصاحبه کمی در مورد خودم و سوابقم توضیح دادم، بعد در مورد روحیات کاری و دلایل ترک کار قبلی باهم صحبت کردیم و بعد یک مصاحبه فنی در مورد توانمندی های برنامه نویسی من سئوالاتی شدم و من پاسخ های لازم رو دادم.