کارشناس فنی
تجربهٔ کاری کارشناس فنی در فناوری اطلاعات رجاء — امتیاز ۱.۰ از ۵.
سلام تمام نکاتی که عنوان میکنم تجربه کاری و شخصی من در این مجموعه هست و از هجوگویی و اغراق پرهیز میکنم. نکته اول اینکه به طور قطع تمام نظرات مثبتی که مشاهده میشه و امتیاز بالا داده شده مستقیما توسط خود مدیر عامل شرکت (آقای م.ش) هست جهت تطهیر و بزک وجهه نامطلوب و فاسد مجموعه. نکته دوم اینکه اگه کارمند خانم باشید و مجرد و مضاف بر اون اگه خانواده تون در تهران نباشن، مدیر شرکت (با ذهنیت دختر شهرستانی بودن و بی کس و کار بودن) با ادعای علاقه و وعده خواستگاری و ازدواج سعی میکنه شمارو به یکی از خونه های خالی که در تهران برای سرمایه گذاری خریده هدایت کنه، البته جلسه اول خارج از شرکت و در یک کافه و مکان عمومی با هدف اعتمادسازی انجام میشه . نتیجاتا چه با پیشنهاد و تطمیع، چه با تهدید و زور سعی میکنه از خانم ها سواستفاده کنه. خلاصه که خانم ها خیلی مراقب باشین، لطفا. نکته سوم اینکه ایشون به اصطلاح آقازاده (حیف نون زاده) هست و تمام پروژه ها با رانت و فشار بر مدیران سایر شرکت ها گرفته میشه و اینو زمانی میفهمید که به عنوان کارشناس و پشتیبان سر پروژه ها رفته باشین. نکته چهارم اینکه پی سنوات و حق و حقوق پایان کارتون رو به تنتون بمالید و وارد این شرکت بشید. فعلا تا اینجا حوصله داشتم بگو، شاید در آینده بیشتر بگم
نقاط قوت
نقاط ضعف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفهای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها میشن. بعد از یه مدت حس میکنی بیشتر داری تلاش میکنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداختها با تأخیر انجام میشد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث میشد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداختها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید
به شدت بد تمام روح و روان شما در این شرکت نابود میشه و استرس بیجا باعث نابودی شما میشه پرداختی به شدت نامنظم و دو تیکه بیمه اندازه پایه حقوق اداره کاری رد میشه حتی اگر ۱۰۰ میلیون حقوق داشته باشید پیشنهاد من اینه که به هیچ عنوان اونجا کار نکنید حتی اگر از گشنگی مردید و اینکه سفته سفید امضا بر خلاف قانون گرفته میشه به شدت مدیریت ضعیفی داره و تمام کامنتای مثبت غیر حقیقی هستش و اینکه مشکلات مالی شخص مدیرعامل ارجح به پرداختی پرسنل هستش
رفتم تجربه کاری بقیه شرکت ها رو خوندم دیدم همه جا مشکلات یکیه، خیلی شرکت ها باهم فرقی ندارن. این مدت که اینجا بودم حقوقش منظم بود بیمه و این چیزای اداریش مشکلی نداشت اضافه کار زورکی نداشتیم ، جای قبلی بزور تا ۷ شب مارو نگه میداشتن کلا جای متوسط و قابل قبولی نمیگم عالی ولی یجیز خوبی که داره وسط سال هم یک بار حقوقارو زیاد میکنند باز خودش توی این تورم کمکیه
من الان چند ساله تو بخش فناوری اطلاعات این شرکت مشغول به کارم و بیشتر وقتم بین پشتیبانی فنی، توسعه ابزارهای داخلی و نگهداری سیستمها میگذره. معمولاً هر چیزی که مربوط به IT باشه یک جورایی از جلوی من رد میشه، از رفع مشکلات روزمره همکارها گرفته تا بهروزرسانی سرویسها و کمک تو پروژههای نرمافزاری. تقریباً همه میدونن اگر مشکلی تو سیستمها پیش بیاد یا کاری گیر کنه، من سریعترین راهحل رو پیدا میکنم. کار تیمی برام خیلی مهمه و همیشه سعی میکنم فضای همکاری راحت و بدون استرس باشه. هر روز هم چیزهای جدید یاد میگیرم و واقعاً از این بخش کارم لذت میبرم. فعلاً هم دارم روی چند تا پروژه داخلی کار میکنم که هدفشون بهبود روندهای کاری و بالا بردن سرعت سرویسهاست. حس میکنم حضورم تو تیم واقعاً مؤثره و همین باعث میشه انگیزه بیشتری برای رشد و یادگیری داشته باشم.
سلام دوستان گرامی خلاصه بگم اینجا کار نکنید مدیر شرکت این خوبی هارو نوشته اینجا اصلا خوبی نداره به قول عزیزی که پایین تر نوشته مدیر شرکت اندازه یک چوپان زحمتکش هم فهم و شعور ندارد وقت خودتون رو تلف نکنید اینجا
از وقتی به این شرکت پیوستم، حس کردم محیط کاری متفاوتی رو تجربه میکنم. جو تیمی صمیمی و همکاری بین همکاران باعث میشه کارها راحتتر پیش بره و آدم با انرژی بیشتری کار کنه. مدیریت هم به ایدهها و پیشنهادها اهمیت میده و همین باعث میشه حس کنی حضورت ارزشمنده. برای من این موضوع خیلی مهمه که بتونم در کنار انجام وظایف، در تصمیمها هم سهمی داشته باشم. در کل، این شرکت برای من فقط محل کار نیست، جاییه که میشه یاد گرفت، پیشرفت کرد و با آرامش مسیر شغلی رو ادامه داد. همین موضوع باعث میشه نسبت به آینده کاری خودم امیدوارتر باشم. به کارآموز و افراد تازه کار فرصت رشد میده و ریسک خطاهای اونارو میپذیره.