تجربهٔ کاری
برنامه نویس php
تجربهٔ کاری برنامه نویس php در فناوری اطلاعات طراحان داتیس ایرانیان — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من بعنوان اولین تجربه کاریم یکسال و 1 ماه برای این شرکت کار کردم و فقط رو حساب بی تجربگی، زیاد موندم، حقوق پایه اداره کار بستن ولی 5 ماه حقوق نمیداد، و یهو یه چک میداد، بیمه کلا 5 ماه رد کرد، اخر کارم عیدی و سنوات و اضافه کاری هیچی نداد و عملا تو سال 98، 7 میلیون به من نداد، شکایتم کردم، رییس شرکت یه پسر 75 ایه، که حتی سنشم به دروغ بیشتر میگه، تا الانم دوتا شکایت دیگه میدونم ازشون شده. رییس شرکت، سر مشتری هاش کلاه میزاشت و یه پروژه 10 تومنی رو 35 تومن میگرفت، 3 ماهم حقوق عقب افتاده بود ماهی 500 دستی میداد، بعد میومد میگفت آیفون خریدم قشنگه؟
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰