Front end
تجربهٔ کاری Front end در فیدیلیو — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
من سال ۹۸ برای این شرکت یه پروژه انجام دادم ابتدا با عنوان تمام وقت مشغول به کار شدم که با دخالت های بی مورد اعضای تیم توی کارم مجبور به انجام پروژه به صورت دورکاری شدم بعد از حدود یک ماه از تحویل پروژه ( که قرار بود تست بشه) از طرف مدیر شرکت پیام اومد برای من که "پروژه به کجا رسید" و من در کمال تعجب گفتم یک ماه پیش تحویل داده شده ... الان حدود یک سال از این قضیه میگذره و من هنوز بابت اون پروژه (فیدی آفر) از شرکت طلب دارم البته تلاش هایی از طرف شرکت شد که سر این پروژه تسویه حساب بشه ولی مبلغ پیشنهادی شرکت به دور از انصاف بود و برای حدودا ۱ الی ۲ ماه کار روی پروژه به صورت دورکاری، نصف حقوق یک ماه پیشنهاد دادن که واقعا ارزش اون میزان وقت رو نداشت حدودا بعد از چند ماه یکی از برنامه نویس های شرکت (با عنوان CTO) از من سوال هایی بابت یادگیری تکنولوژی که پروژه باهاش انجام شده میپرسید که این رفتار جدای غیر حرفه ای بودن، کاملا توهین آمیز بود من کار توی این شرکت رو با این رویه ای که دارن برای هیچ برنامه نویسی پیشنهاد نمیکنم چون نه تنها هیچ برنامه ای برای ارتقای سطح علمی برنامه نویس ندارن، با حاشیه سازی های مختلف جلوی پیشرفت رو هم میگیرن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سال 94 اونجا بودم واقعا محیط دوستانه ای برای من داشت. البته برای همه نه یکی از بچه ها راضی نبود و اذیت میشد اما برای من پر از تجربه و یادگیری بود. فرصتی شد که تونستم تجاری کار کردن رو یاد گرفتم. واقعا مدیرش ادم خوبی بود بچه های فنی خوب بودن. باز میگم اختلاف همیشه هست که بخاطر اختلاف سلیقه ها و... بود یکی از اشتباهاتم این بود خوشی زد زیر دلم و یهویی نرفتم. از این کارم شرمنده ام.