تجربهٔ کاری۱۳ اسفند ۱۳۹۹ · فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹
برنامه نویس وب
تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در لامینور — امتیاز ۳.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹).
من در لامینور به عنوان کارآموز مشغول به کار شدم. چیزی که تو لامینور خیلی به چشم میومد احترامی بود که همکارا و مدیران بهم میذاشتن و به عنوان یک کارآموز هیچوقت کار بیهوده از من نخواستن و تمام تسک ها در جهت رشد خودم و پیشبرد اهداف شرکت بود. خوبی کار کردن تو لامینور روشن بودن مسايل مالی و کاری و زمانی و متعهد بودن به اون بود.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰