تجربهٔ کاری
برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در لایزرو — امتیاز ۵.۰ از ۵.
نیرو دورکار لایزرو بودم و ایرادش بیمه نکردن نیرو دورکار بود. پروژه شون داره پزرگ میشه، خودم اومدم بیرون. مدیریت مهربان، دلسوز و شریفی داره من از همینجا از آقای معصومی تشکر میکنم.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰