ویکی‌تجربهجستجو
مجموعه مهندسی رادشید
تجربهٔ کاری۲ اسفند ۱۴۰۱ · اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱

کارآموز برنامه نویس

تجربهٔ کاری کارآموز برنامه نویس در مجموعه مهندسی رادشید — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱).

۱.۰· کارآموز برنامه نویس

واقعا به شدت برای همچین شرکتی و امسال این شرکت متاسفم این نظر در همین صفحه نوشتن به آدرس https://virgool.io/@ali.hakimi که البته سال ۹۹ این متن رو نوشتن ولی الان ۱۴۰۱ هست که هنوز هم دارن به این کارشون ادامه میدن!!!! کلمه به کلمه دقیقا برای بنده اتفاق افتاد با این تفاوت که بنده چون تعریفشون در استفاده از تکنولوژی ها و پیشرفت کار شنیده بودم جذبشون شده بودم که اشتباه میکردم و بنده صفر کیلومتر نبودم با این حال در مصاحبه به تمام سوالات پاسخ دادم و همون ربات تلگرام که از همه میخوان رو! به خوبی و بدون مشکل انجام دادم بعد از چند روز که قرار بود جواب تست یک هفته ای که از همه میگیرن و خدا میدونه چند ساله دارن این کار رو انجام میدن! جواب دادن نظرم منفی هست و دلیلش رو هم که نگفتن شرایط کاری هم که شنیدم بقیه دارن به شدت توهین به برنامه نویس هست وقت خودتون رو تلف این شرکت و امسالهم نکنید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

مجموعه مهندسی رادشید
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۴.۰
برنامه نویس

2 سال هست در اینش رکت هستم. تیم پویا و صمیمی داریم. مدیر واحد خیلی خوب در کنار تیم هست و مدیریت می کنه. به واسطه وجود آدمهای حرفه ای در رادشید برای من واقعا محل رشد بوده تا الان. پنج شنبه ها هم تعطیل است.

مجموعه مهندسی رادشید
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

سلام.من در حال حاضر در شرکت رادشید کار می کنم. همکاران بسیار خوبی دارم. محیط دوستانه است. . همکاری و کار تیمی عالی همکارانم باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها می شود. افراد مستعد و با اخلاقی در شرکت مشغول به کارند.

مجموعه مهندسی رادشید
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من