ویکی‌تجربهجستجو
معماران عصر ارتباط
تجربهٔ کاری۵ مهر ۱۳۹۹ · مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در معماران عصر ارتباط — امتیاز ۴.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).

۴.۰· برنامه نویس بک اند

من چندین سال توی این شرکت کار کردم و باهاشون همچنان در ارتباطم. محیط کاری خیلی خوبه و همکارها خیلی خیلی خوب هستن. کدبیس خیلی خوبی نوشتن و خیلی میشه از کدهاشون یاد گرفت. کلا توصیه میکنم کسایی که میخوان بیشتر یاد بگیرن و کدهای تمیز بنویسن حتما اینجا میتونن پیشرفت کنن. نکات منفیش هم تعداد پروژه‌های زیاده و اینکه حقوق ممکنه راضیتون نکنه ولی بد هم نیست.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

معماران عصر ارتباط
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من از سال ۱۳۹۰ به عنوان کار آموز وارد این شرکت شدم و تا سال ۹۸ اونجا کار میکردم به نظر من این شرکت نسبت به خیلی از شرکت‌هایی که تو حوزه آی‌تی کار میکنند سورس کد قوی تر و تمیزتری داره و افراد حرفه‌ای که اونجا کار میکنند باعث میشه جوان‌ها بتونن خیلی خوب یاد بگیرن و پیشرفت کنند. محیط بسیار صمیمی با همکاران و مدیر عامل شرکت باعث میشه موقع کار احساس خستگی نداشته باشی و از کار کردن لذت ببری، اگر مشکلی پیش بیاد همه با هم کمک میکنند و مشکل رو حل میکنند. مدیرعامل همیشه در دسترسه و میشه مشکلات رو باهاش درمیون گذاشت یا ایده‌ جدیدی اگر داشته باشید. یکی از کارهای خوب شرکت هم زمانی که من بودم این بود که ظهر نیم ساعت تایم بازی و استراحت داشتیم که باعث شد راندمان کاری بچه ها خیلی بالاتر بره. درسته خیلی تو کار شوآف و یا برندینگ نیستن اما تیم برنامه نویسی خیلی حرفه‌ای و محیط کاری عالی دارن. من همیشه دلم برای اونجا تنگ میشه و از خاطرات بسیار خوب من کار کردن تو معماران بود