برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در منشور سیمین — امتیاز ۵.۰ از ۵.
فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژههای مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه میدادم.
نقاط قوت
نقاط ضعف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن
من نمیدونم چرا واقعا بعضی ها عقدهای خود را خالی میکنند و با اینکه نون نمک میخورند باز هم نمکدون مشکنند این که تا اون زمان که تو یک مجموعه هستیم اونجا خوبه و وقتی بیرون می آیم همه چیز ایراد داشت و ما خوب بودیم از در دیوار توالت و.... آدمهای اونجا ایراد بگیریم به نظر من این آدمها اگه واقعا راست میگند مشخصات خودشون را هم بزارند تا واقعا انصاف رعایت شود ولی به نظرم اینقدر بزدل هستند که جرات این کار را هم ندارند واقعا متاسفم
من چند ساله تو این شرکت کار میکنم و واقعاً چیزی که تو بعضی کامنتها نوشته شده با تجربهای که من داشتم خیلی فرق داره. تو این مدت همیشه محیط کار رو دوستانه و محترمانه دیدم و رابطه بین همکارها کاملاً خوب بوده. مدیریت هم همیشه سعی کرده فضای آروم و منصفانهای برای کار فراهم کنه. از نظر حقوق و شرایط کاری هم شخصاً مشکلی نداشتم و همه چیز روال مشخصی داشته. از نظر فنی هم اینجا برای من جای پیشرفت و یادگیری بوده و خیلی چیزها یاد گرفتم. همکارها معمولاً هوای همدیگه رو دارن و کار تیمی واقعاً معنا داره. طبیعیه هر کسی ممکنه تجربه متفاوتی داشته باشه، ولی به نظرم درست نیست با یه دلخوری کل مجموعه رو زیر سؤال برد. من خودم از کار کردن اینجا راضی بودم و هنوز هم هستم. بهتره هر کسی بر اساس تجربه واقعی خودش نظر بده. این فقط تجربه شخصی چند سال کار من تو این مجموعهست.
واقعاً یکی از بهترین تجربههای کاری من همینجا بوده، مخصوصاً از نظر نظم مالی. حقوق همیشه دقیق و حتی بعضی وقتها زودتر از موعد واریز میشه و این موضوع توی این شرایط اقتصادی خیلی ارزشمنده. بیمه هم منظم رد میشه و بیمه تکمیلی هم داریم که خیالم رو از بابت درمان راحت کرده. آدم وقتی بدونه حق و حقوقش کامل رعایت میشه، با دلگرمی بیشتری کار میکنه. این حس امنیت شغلی باعث شده تمرکزم کاملاً روی پیشرفت کارم باشه. کمتر جایی دیدم اینقدر منظم و متعهد باشن. همین موضوع به نظرم یکی از بزرگترین نقاط قوت این مجموعهست.
بعضی میان اینجا به امثال نوری یا اقای محمودی فحش میدن بجوری انگار خودشون فرق دارن خودم شخصا دیدم اقای نوری بخاطر لجبازی چند نفرو بیکار کرد ولی عزیزه دلم تو که بعد چند سال هنوز جای سوزشش خوب نشده میای متن چند صفحه ای مینویسی نشونه عقده ای بودنه طرف خودش رفته یه جای داغون نور چشمی شده از صدتایه نوری بدتره تو که ادعا میکنی حتمی باید فرق کنی با اونی که بهش فحش میدی دبگه عزیز دلم
گریه کن حقته.» نباید هیچوقت صد خودمون رو برای هیچ شرکتی یا هیچ شخصی بذاریم! قاعده زندگی اینه. ما توی آرمانشهر زندگی نمیکنیم. جهان از اول وحشی و بیرحم بوده، الانم همینه.