برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در مهراب گشت سبز — امتیاز ۲.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹).
اصلا شرکت به درد بخوری نیست، مدیریت داغونی داره، که اصلا از تکنولوژی سر در نمیاره. کلی براشون زحمت کشیدیم تو تیم برنامه نویسی اما حتی نمیتونستن کارایی که کردیم رو درک کنن. جای پیشرفت اصلا نداره، و محیط کاری کاملا خاله زنکی داره. همه دارن زیرآب همو میزنن، حالا فرقی نمیکنه طبقه 1 باشی 2 باشه یا اصلا تو به ساختمون دیگه. در کل مدیرای همه بخشای ادمای بیکاری ان که 24 دارن فقط میچرخن دنبال سوژه برای پر کردن روز.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
کلا تو این شرکت هیچی درست انجام نمیشه، واسه انجام هر کاری باید حتما از مدیر تایید بگیرید، حتی کوچکترین کارهایی که حتی فکرش رو هم نمیکنید. کلا محیطش به هیچ وجه ب درد نیروهای آیتی نمیخوره. مدیرش خیلی راحت میتونه روزهای اول گولتون بزنه و جذبتون کنه اما کمتر از دو سه هفته متوجه اصل داستان میشید. سیستم روی زیر آب زنی بنا شده، چون تقریبا ۹۰ درصد کارمندان بدون تخصص هستند و همش دنبال زیر آب زنی و خود شیرینی هستند. در کل اگر میخواید داخل شرکتی استخدام بشید که اصلا کار نکنید و بتونید با خودشیرینی جلو برید اینجا عالیه. ولی اگر میخواهید سرتون به کارتون گرم باشه و حرفه ای کار کنید بدونید که نهایت ۴ ۵ ماه دوام میارید و بعدش یا استعفا میدید یا اخراج میشید. اینم بگم که مدیریتش افراد غیر آیتی رو مثل آب خوردن اخراج میکنه اما خب با آیتی ها یکم با احتیاط تره. در مجموع بدترین تجربه کاری من تا الان بوده.