کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در مهندسی یاس ارغوانی — امتیاز ۱.۰ از ۵.
اگر میخواهید تجربه کار با مدیران نالایق و کار کردن در طویله را تجربه کنید در واحد شبکه و زیرساخت این شرکت استخدام شوید . انسانهای لومپن و بیسواد که نیروی خانم استخدام میکنن برای لاس زدن و سوژه خودارضایی . البته در زمینه پیچوندن تجهیزات و مالیدن در شرکت هم دستی در آتش دارند . به این واحد سر بزنید تا معنی واقعیه طویله را متوجه شوید . البته بقیه واحدها هم مستثنی نیستن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
در یک کلمه زباله دان تاریخ. یعنی هر ادم به درد نخوری رو که شرکت های دیگه عمرا جارو نمیدن دستشون که زمین رو جارو بزنن اینجا مدیر شدن. حیف این همه وقت و زحمتی که برای این شرکت گذاشتم. از مدیرهاش و معاونینش که نگم، هرچی احمق تر و بی سوادتر در راس تر. مورد داشتیم طرف با موتور سی جی کف خیابون پشتیبان بوده رول کاغذ پوز برای پذیرنده ها می برده حالا شده مدیر نرم افزار با مدرک سیکل!!!! دیگه خودت بگیر برو… فکر نکنم هیچ ادم عاقلی بخواد اینجا کار کنه….منم که دارم اینو مینویسم در حال تلاش برای فرار کردن از این شرکت سم هستم…تویی که داری اینو میخونی و اگر برای اعصاب و روانت ارزش قاعلی مصاحبه هم نرو….مگر اینکه بخوای یه مشت سیکل و دیپلمه بهت امر و نهی کنن و داد بزنن سرت و بهت فحش بدن…
افرادی که میاید تعریف میکنید و با پارتی بازی و رابطه که از چارچوبهای این شرکته به پست و مفام رسیدید و پول یا مفت میگیرید ، تا مخاطبینو گول بزنید ، حواله خودتون و عزیزانتون به حضرت عباس و انشالله خدا به کمرتون بزنه جوابتونو بده
شرکتی که میتونه بهشت باشه اما بامدیران بی سواد تبدیل به خرابه شده مدیران کار خود برگردن دیگران میندازن و موقع گزارش دادن هم هیچی بلد نیستن فقط لاف زدن بلد هستند و زیر دستان باید کار جمع کنن پدر کارکنان در میاد حقوقش مدیران و معاون میبرن بنظرم چنین نون های که میبرن حرامه
هر کسی رفته اونجا استعفا داده. یک مدیریت بسیار ضعیف دارد. و واقعا محیط مسمومی داره. فقط می گم نرید این شرکت. بعدها با رفتار زشتی که با من داشتن. تماس گرفتن دوباره برم ولی قبول نکردم.