برنامه نویس وب
تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در موبایل مرکزی شیراز — امتیاز ۲.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
من با این شرکت بعنوان اولین تجربه کاری حرفه ایم همکاری داشتم و متاسفانه اولین تجربم اصلا خوب نبود، مدیریتی به شدت سنتی داشت و تبعیض بین کارکنان به شدت حس میشد. با اینکه اغلب کارکنان با جان و دل از خودشون انرژی میگذاشتند اما به هیچ وجه توسط مدیریت دیده نمیشد و حتی حقوق اکثریت افراد از حداقل وزارت کار پایین تر و ساعت کار بالاتر بود. من چندین ماه فقط داخل شرکت بودم اما نه خبری از بیمه و نه مزایا و یا پاداش بود! نکته دیگه این بود که علاوه بر چک ضمانتی که ابتدای کار دریافت کردند، برخلاف قانون ماهانه ۱۰ درصد از حقوق را هم بلاک میکردن و زمان اتمام قرارداد و ترک شرکت به کارکنان طی یک ماه تحویل میدادند!!! امیدوارم حداقل تا الان که این متن را مینویسم این نقایص را رفع کرده باشند تا هم خودشون و هم کارکنانشون بعد از این اصلاحات سود دو طرفه ببرند و پیشرفت براشون حاصل بشه.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
متاسفانه من حدود دو سال در شرکت مدیس در شیراز ( دانش یگانه سهند ) فعالیت داشتم که به عنوان کارشناس فرانت وارد شرکت شدم اما متاسفانه بعد از مدتی متوجه شدم که در شرکت امنیت شغلی وجود نداره و به خصوص برای خانمها و شرایط خیلی نامناسبی بود کار ها وحشتناک سنگین حقوق اداره کار البته اگر واریز میشد بعضی وقتا ۶ماه تا ۷ ماه هم میشد ما حقوقی نداشتیم و وقتی هم میخواستن حقوق پرداخت کنن با منت بود بیمه هم بعضی از ماه ها واریز نمیشد توصیه میکنم اصلا سمت این شرکت نرید حتی اگکر بیکار بمونید