ویکی‌تجربهجستجو
موبایل مرکزی شیراز
تجربهٔ کاری۱۴ آذر ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در موبایل مرکزی شیراز — امتیاز ۲.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۲.۰· برنامه نویس وب

من با این شرکت بعنوان اولین تجربه کاری حرفه ایم همکاری داشتم و متاسفانه اولین تجربم اصلا خوب نبود، مدیریتی به شدت سنتی داشت و تبعیض بین کارکنان به شدت حس میشد. با اینکه اغلب کارکنان با جان و دل از خودشون انرژی میگذاشتند اما به هیچ وجه توسط مدیریت دیده نمیشد و حتی حقوق اکثریت افراد از حداقل وزارت کار پایین تر و ساعت کار بالاتر بود. من چندین ماه فقط داخل شرکت بودم اما نه خبری از بیمه و نه مزایا و یا پاداش بود! نکته دیگه این بود که علاوه بر چک ضمانتی که ابتدای کار دریافت کردند، برخلاف قانون ماهانه ۱۰ درصد از حقوق را هم بلاک میکردن و زمان اتمام قرارداد و ترک شرکت به کارکنان طی یک ماه تحویل میدادند!!! امیدوارم حداقل تا الان که این متن را مینویسم این نقایص را رفع کرده باشند تا هم خودشون و هم کارکنانشون بعد از این اصلاحات سود دو طرفه ببرند و پیشرفت براشون حاصل بشه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

موبایل مرکزی شیراز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·front end angular
۱.۰
front end angular

متاسفانه من حدود دو سال در شرکت مدیس در شیراز ( دانش یگانه سهند ) فعالیت داشتم که به عنوان کارشناس فرانت وارد شرکت شدم اما متاسفانه بعد از مدتی متوجه شدم که در شرکت امنیت شغلی وجود نداره و به خصوص برای خانم‌ها و شرایط خیلی نامناسبی بود کار ها وحشتناک سنگین حقوق اداره کار البته اگر واریز میشد بعضی وقتا ۶ماه تا ۷ ماه هم میشد ما حقوقی نداشتیم و وقتی هم میخواستن حقوق پرداخت کنن با منت بود بیمه هم بعضی از ماه ها واریز نمیشد توصیه میکنم اصلا سمت این شرکت نرید حتی اگکر بیکار بمونید