ویکی‌تجربهجستجو
میروریم
تجربهٔ کاری

Developer

تجربهٔ کاری Developer در میروریم — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· Developer

محیط کاری خوب جای پارک اصلا نداره نگهبانی مزخرف مدیریت خیلی چرت پرداختی به موقع به متخصصین پیشنهاد اصلا نمیشه بیمه داره ولی بعد یمدت یه چیزایی ادم میشنوه که کرک پرش میریزه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰