تجربهٔ کاری
Developer
تجربهٔ کاری Developer در میروریم — امتیاز ۲.۰ از ۵.
محیط کاری خوب جای پارک اصلا نداره نگهبانی مزخرف مدیریت خیلی چرت پرداختی به موقع به متخصصین پیشنهاد اصلا نمیشه بیمه داره ولی بعد یمدت یه چیزایی ادم میشنوه که کرک پرش میریزه.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰