تجربهٔ کاری۶ مرداد ۱۳۹۸ · مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸
گرافیست
تجربهٔ کاری گرافیست در نادلیکو — امتیاز ۵.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸).
من خودم به شخصه حدود 2 سال تو نادلیکو کار کردم خیلی راضی بودم همه پرسنل عالی بودن ایرادی که داره میزان حقوق دریافتی م نسبت به زمان کار برام کافی نبود در کل از محیط و مدیریت و پرسنل شرکت راضی بودم
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰