تجربهٔ کاری
ریدم تو سازنده این سایت
تجربهٔ کاری ریدم تو سازنده این سایت در نسیم تلکام — امتیاز ۳.۰ از ۵.
یه مشت آدم حروم زاده اومدند این سایت را درست کردند که هرکس و نا کس بیاد توش چرت پرت بنویسه این که نمشه دلیل که هر کس بیاد یه چرت پرت بنویسه نمیدونم چرا مقامات پیگیری نمی کنند
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
شرکت خانوادگیه و هیچ کدام از قانون های کار در این شرکت رعایت نمیشه . سنوات پرداخت نمیکنن . حداقل عیدی رو به شما اختصاص میدن .هیچ مزایایی هم در طول سال ندارید. واز نظر کاری تقریبا جای رشدی وجود ندارد . چون نرمافزار هاشون با نسخه های قدیمی کار میکنه . عدالت هم در این شرکت وجود ندارد چون کسی حق اعتراض نداره خلاصه بد ترین جاییکه میتونید انتخاب کنید.