تامین مالی
تجربهٔ کاری تامین مالی در نوساز محاسب صفاهان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۱).
یک شرکت خانوادگی هست مدیریت، پسرهاش و عروس های خانواده. در ظاهر احترام میزارن و شرکت خوبیه - من به شخصه مشکل حقوق رو که خودم داشتم در مورد همکارها هم دیدم - استخدام میکنند براشون کار میکنی اما از حقوق خبری نیست تا خودت خسته بشی و دیگه قرارداد امضا نکنی و بیای بیرون و دنبال حقوق هات بدوی - پول هست برا خرید گوشی اپل و ماشین و مسافرت خودشون ،
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من تو این شرکت کارآموز بودم بسیار جون و دلی به من آموزش دادند و یه سری تسک بهم دادند و کاملا ساپورتم کردند بسیار تیم فنی یکدست و هماهنگ و همدل ، تجربه کارآموزی بسیار عالی داشتم و کاملا با رغبت میرفتم.
از حق که نگذریم این شرکت اجازه رشد به پرسنل خود میدهد و مدیرعاملی بسیار خوش برخورد و مهربان دارد. اما متاسفانه یک شرکت خانوادگی با عقب افتادگی حقوق در حد 4 و 5 ماه. مدیران به شدت بی سواد و پر مدعا و سواستفاده گر از پرسنل. مدیران تمام واحد ها پسران مدیرعامل (رئیس شرکت) هستند که سطح سواد همه در حد دیپلم اما به عینه دیدم که در جلسات خود را مهندس معرفی می کنند. مهمتر از همه این ها عقده مدیریت و خود مهم جلوه دادند دارند. که به لطف مدیریتشون به عقب افتادگی شدید حقوق هم مزین شده است. علاوه بر این از حقوق پرداختی به پرسنل از مبلغ توافق شده به عناوین مختلف اعم از کسر ایاب و ذهاب و ... حدود 400 تا 500 هزار تومن کم میکنند. در زمان استخدام هم علاوه بر گرفتن سفته، یک ضمانت تعهد 5 ساله هم میگیرند که چنانچه نیرو بخواهد قبل از 5 سال شرکت را ترک کند 10 درصد از کل مبالغ پرداختی را ازش میگیرند. بهترین پیشنهادی که میتوانم به این شرکت و مدیرانش داشته باشم این است که مدیران خود را بر اساس صلاحیت و تجربه انتخاب نمایند نه نسبت خانوادگی. مهمترین سرمایه های یک شرکت نیروی انسانی آن شرکت است که با عقب افتادگی حقوق به دلایل مختلف و تبعیض های فاحش و برخوردهای غیرحرفه ای آن ها را از دست ندهند.