ویکی‌تجربهجستجو
نگاران ساین
تجربهٔ کاری۳۱ تیر ۱۳۹۹ · مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹

کارشناس فروش

تجربهٔ کاری کارشناس فروش در نگاران ساین — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۸ تا مرداد ۱۳۹۹).

۱.۰· کارشناس فروش

من به عنوان کارشناس فروش به این شرکت رفتم در آگهی شون زده بودند که حقوق بین ۴ تا ۵ میلیون تومان هست و از همان روز اول بیمه می کنند که دقیقا روزی که قرار شد که از شنبه من برم سرکار به من گفتند که دو ماه اول آموزشی هست و ماهی دو و نیم به شما می‌دهیم .بیمه هم نکردند و قرارداد هم ننوشتند.یک سیستم پورسانتی داشتند که مثلا اگر شما تا ۱۰۰ میلیون تومن می‌فروختین به شما ۲.۵ می دادند اگر که بیشتر می فروختین مثلاً یک کمی به شما اضافه می شد. فضای شرکت یک فضای کاملاً بی نظم و بی هدف بسیاری از فعالیت‌های شرکت برون سپاری شده مثلاً شرکت حسابدار نداره یا مسئول منابع انسانی از بیرون میاد و گزینش انجام میده ارتباط بین اعضا و وظایف شغلی کاملا مبهم و نامشخص شرکت کاملاً به شکل بی هدف کاراشو انجام میده یک سیستم بسیار بسیار شلخته داره البته مسئولانش آدمهای بدی نیستند و رفتار بدی هم ندارند اما در واقع این کاره نیستند و اصلا نمی دونن که شرکت را باید چطور بچرخونن .من یک ماه اونجا بودم و در طول این یک ماه من به یاد دوران تحصیلم در دانشگاه پیام‌نور افتادم که سیستمش اینجوریه که دانشجو رو به حال خودش رها می کنند و دانشجو یک دفعه متوجه میشه که چند سال گذشته و مثلاً بیشتر از ۵۰ واحد پاس نکرده این شرکت هم دقیقاً به همین شکله نه فضایی برای پیشرفت درش وجود داره نه فضایی برای یادگیری! اصلا هدف خاصی رو این شرکت دنبال نمی کنه صحبتهای به خصوصی می‌کنند در ارتباط با اینکه در آینده قصد دارند چه کار بکنند ولی از حد صحبت فراتر نمیره چرا که سیستم مدیریتی در این شرکت بسیار بسیار بدوی و ابتدائیه در کل اگر دنبال پیشرفت و یادگیری نیستین و دوست دارین به جای کار کردن در محل کارتون مدیتیشن کار کنید به این شرکت برید چرا که مگس توش پر نمیزنه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰