تجربهٔ کاری۱۰ فروردین ۱۴۰۰ · فروردین ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰
کارشناس شیمی
تجربهٔ کاری کارشناس شیمی در هزاره سوم — امتیاز ۳.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰).
بعنوان یه شیمیست اونجا کار کردم، محیط کاری خیلی کوچیک و البته آرومی داره که این بسته به نوع شخصیت شما میتونه خوب یا بد باشه(در کل دوتا شیمیست هست بعلاوه مدیریت که داروساز هستند). نوع کار مثل بخش کنترل کیفی شرکت داروییاس با این تفاوت که حجم کارش خیلی کمتره. پوئن مثبتش اینه که کار با دستگاهای آنالیزی یا تست کیفیت دارویی رو یاد میگیری ولی خب در عوض حداقل حقوق وزارت کار رو مبنا قرار میدن. بجز بیمه مزایای خاصی لحاظ نمیکنند. و با توجه به کوچیک بودن و کم جمعیت بودن محیط و نوع کار، هیچ امکان پیشرفت کاری ندارین.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰