کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در همراه صنعت کاوه — امتیاز ۳.۰ از ۵.
سلام. شرکت خیلی قوی و حرفهای نیست، اما برای شروع مسیر کاری و کسب تجربه میتواند گزینه مناسبی باشد. محیط نسبتاً صمیمی و دوستانهای دارد و برای یادگیری بد نیست. البته بعضی از همکاران رفتارهای حاشیهساز و دوبههمزن دارند، بنابراین بهتر است در روابط کاری با احتیاط عمل کنید و وارد حاشیهها نشوید. در مجموع برای یکی دو سال اول کار و کسب تجربه میتواند انتخاب خوبی باشد، اما برای رشد حرفهای بلندمدت شاید گزینههای بهتری وجود داشته باشد.
نقاط قوت
نقاط ضعف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید