ویکی‌تجربهجستجو
هیکو (هم‌اندیشان صنعت مشاور)
تجربهٔ کاری

دولوپر

تجربهٔ کاری دولوپر در هیکو (هم‌اندیشان صنعت مشاور) — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· دولوپر

من چند ماه توی این شرکت به عنوان دولوپر کار کردم. در بدو ورود ، از طریق یکی از دوستان معرفی شدم. هیچ روال مصاحبه ای وجود نداشت، فقط مدیر فنی اومد خوش و بش کرد و گفت ما به فردی با توانمندی های شما نیاز داریم. رنج حقوق بسیار پایین بود که من به خاطر تغییر فیلد کاری قبول کرده بودم مشروط به اینکه بعد از مدتی افزایش حقوق داشته باشم ولی این اتفاق نیفتاد. اینها هر روز در سایت های کاریابی درخواست نیرو می زنند و امکاناتی را ذکر می کنند که واقعی نیست! سرویس ایاب و ذهاب ما بعد از مدتی کنسل شد. ناهاری که می دادند با پایین ترین کیفیت بود. از نظر رشد فنی و استفاده از تکنولوژی های جدید قول هایی داده بودند که عملی نشد. متاسفانه مدیرعامل شان فردی عصبی بود و هر بار با یکی از پرسنل اداری مالی که اغلب هم خانم بودند به شدت پرخاش می کرد و من از شدت فریادهایش تپش قلب می گرفتم. از همه بدتر پرداخت هاشون بود. مسئول حسابداری فردی گیج بود که هر ماه باید باید بابت محاسبه حقوق باهاش کلنجار می رفتی و حقوق هم با تاخیر پرداخت می شد و من به همین دلیل اومدم بیرون. و پرسنل مثل ماست بودند و مطالبه گر نبودند. وقتی می گفتی کی حقوق میدید انگار ما چیزی هم بهشون بدهکار بودیم و نباید می پرسیدیم! از خوبی هاش جو آروم و بسیار بی حاشیه بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰