تجربهٔ کاری۴ خرداد ۱۳۹۹ · خرداد ۱۳۹۸ تا خرداد ۱۳۹۹
کارشناس CRM
تجربهٔ کاری کارشناس CRM در وادیرو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (خرداد ۱۳۹۸ تا خرداد ۱۳۹۹).
در یک کلام مزخرف بهترین توصیفی هست که از این شرکت میتوان داشت. با کلی دبدبه و ادعا در حوزه گردشگری، افرادی رو صرفا برای 2 هفته به عنوان استخدام شده می آورند و با وعده جذب قطعی، چنان موقعیت های مسخره و سختی در مقابلشون قرار داده میشه که وا بدهند و بعد از 2 هفته کارکشیدن، به عنوان کارآموز با اونها قطع همکاری میشه. برای چندین نفر این فرآیند تکرار شد و البته این چیزی که میگویم مال سال 97 است، بهتر است با این گروهی که بیشتر به دنبال استخدام اقوام و آشناهای خودشون هستن تا بقیه، اصلا همکاری نکنید. از اون مسئول بازاریابی سبیلو گرفته تا بقیه همه و همه فیلم بازی می کنن.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰