تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه کارشناس مشاوره
تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس مشاوره در وانا دارو گستر — امتیاز ۱.۰ از ۵.
وقتی من رفتم مصاحبه اولین چیزی که خیلی تو ذوقم خورد این بود که یه شرکت کوچیک که همه نزدیک به هم نشستن و تو این اوضاع کرونا حتی یه نفر هم ماسک نداشت!!!!(قطعا اگه زشت نبود میومدم بیرون) مصاحبه خیلی معمولی بود، راجع به کارهایی که کردی و یه سری سوال تخصصی پرسیدن که همه رو جواب دادم. هنوز که به من جوابی ندادن ولی اگر هم مثبت باشه به دلیل بی نظمی و عدم رعایت بهداشت نمیرم
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰