ویکی‌تجربهجستجو
وانا دارو گستر
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه کارشناس مشاوره

تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس مشاوره در وانا دارو گستر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه کارشناس مشاوره

وقتی من رفتم مصاحبه اولین چیزی که خیلی تو ذوقم خورد این بود که یه شرکت کوچیک که همه نزدیک به هم نشستن و تو این اوضاع کرونا حتی یه نفر هم ماسک نداشت!!!!(قطعا اگه زشت نبود میومدم بیرون) مصاحبه خیلی معمولی بود، راجع به کارهایی که کردی و یه سری سوال تخصصی پرسیدن که همه رو جواب دادم. هنوز که به من جوابی ندادن ولی اگر هم مثبت باشه به دلیل بی نظمی و عدم رعایت بهداشت نمیرم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰