تجربهٔ کاری۱۷ بهمن ۱۳۹۹ · اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹
برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در وسام — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹).
بیمه ندارن. قرارداد نمیدن . برای درخواست فیش حقوقی باید کلی درخواست بدی که فیشتو بدن. در ضمن بدترین قسمتش سفته هست که چند ده میلیون سفته میگیرن و سفته هارو عندالمطالبه میزنن(یعنی همونجا میتونن نقدش کنن) و رسید درست حسابی هم بهتون نمیدن. در صورتی که سفته باید روش حسن انجام کار بخوره که اینطور نیست. همینطور قوانین شرکت جوریه که برای مرخصی استحقاقی کلی اذیت میکنن. همینطور مرخصی ساعتی. عیدی هم در کار نیس تکنولوژی جدیدی استفاده نمیکنن و شما به عنوان یه برنامه نویس پایه کار میکنید که همش یه پروژه رو پیش میبره که ساختار درستی هم نداره. درضمن سیستم هم بهتون نمیدن و باید لپتاپ ببرید
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰