ویکی‌تجربهجستجو
ویتانا
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه تخصصی

تجربهٔ کاری مصاحبه تخصصی در ویتانا — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه تخصصی

دو بار مصاحبه رفتم مصاحبه اول تخصصی بود قبولم کردن و یک هفته بعد تماس گرفتن گفتن بیا مصاحبه دوم مصاحبه دوم اداری بود.متوجه نشدم با چه سمت هایی داشتم مصاحبه میکردم.سه ساعت بعد از این که گفته بودن چه ساعتی بیا،من رو داخل راه دادند. چند نفر دور یک میز نشسته بودن و طوری محیط رو ساخته بودن که انگار کمیسیون معافیت هست.رفتارشون مناسب نبود.اخر هم بعد چند هفته انتظار خبری نشد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰